Administratieve customer advisor Mediamarkt
ASAP TONGEREN
LONCIN
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor onze Retail activiteiten zijn we op zoek naar gemotiveerde Administratieve Customer Advisors voor Mediamarkt die via verschillende kanalen onze klanten willen te woord staan.

Deze functie omvat alle gesproken communicatie alsook de geschreven rubrieken zoals mail, chat en social media. Jij bent het uithangbord voor onze klanten, want klachtenbehandeling schrikt jou niet af, en je bent communicatief een echte hedendaagse blogger!

Je geeft een enthousiaste dienstverlening na verkoop waarbij logisch denken je bij het juiste departement brengt. Customer Satisfaction’ staat bij jou op de eerste plaats.

Je bent de schakel tussen de verschillende diensten en onze klanten :

  • Je beheert de inkomende werkflow via verschillende kanalen zoals call, mail, chat en social media ;
  • Je hebt een correcte manier van mondeling en schriftelijk communiceren in de nederlandse taal;
  • Analytisch inzicht om tot de juiste oplossing te komen ;
  • Je beheert de aanvragen op een gepersonaliseerde manier om een vertrouwensrelatie met de klant en het imago van het vertegenwoordigde bedrijf te versterken;
  • Je zorgt voor de administratieve opvolging;
  • Je neemt initiatief om de kwaliteit en efficiëntie van onze klantenservice.te verbeteren
  • Profiel

    Geen opleidingsvereisten.

    Ervaring in een Contact Center is zeker een pluspunt!

  • Je bent klantgericht en hebt een uitstekend gevoel voor service;
  • Je bent dynamisch, stressbestendig en een echte teamplayer;
  • Een computer en bijhorende IT-omgeveing schrikken jou zeker niet af;
  • We rekenen op een zekere flexibiliteit betreffende de werkuren (5d / week) deze zijn variabel en liggen tussen 8.00 uur en 22.
  • 00 uur inclusief zaterdag; (+ uitzonderlijk 6 zondagen per jaar);
  • Jobgerelateerde competenties

  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

    Aanbod

  • Een uitzendopdracht van lange duur gevolgd door CBD.
  • Een aantrekkelijk salaris op basis van uw beroepservaring (CP 200 - categorie B) en extralegale voordelen (vergoeding van reiskosten, enz.);
  • Een opleidingsplan : basisopleiding van het beroep als klantenadviseur, producttraining, ..;
  • Ondersteuning in het ontwikkelen van je carriere met doorgroeimogenlijkheden ;
  • Flexibele werkuren;
  • Mogelijkheid tot thuiswerk afhankelijk van je resultaten en volgens project;
  • Een moderne en ergonomische werkomgeving met ontspanningsruimtes voor de werknemers : cafetaria, fruit- en waterfontein beschikbaar, groene ruimte, enz.
  • Je komt terecht in een dynamisch, gevarieerd team dat geen enkele uitdaging uit de weg gaat
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier