Junior Personal Assistant - Berchem
Page Personnel
Antwerp city
5 dagen geleden
  • Agendabeheer
  • Travelmanagement
  • Organisatie van meetings en evenementen
  • Aanmaken van klantendocumenten in Word en PowerPoint
  • Interne en externe contacten telefonisch en per mail te woord staan
  • Behandeling van de mail en post
  • Management van de database
  • Klassement
  • Het assisteren van de leidinggevenden in het managen van de werkdruk en het bijhouden van de prioriteiten, gesteld door de leidinggevende.
  • Assistentie voorzien in de voorbereiding en het herzien van offertes
  • Assistentie voorzien in de QRM formaliteiten
  • Invoeren en bijwerken van contactpersonen van de klanten
  • The Successful Applicant

  • Je hebt een Bachelor diploma Office Management / Talen
  • Je hebt een zeer goede kennis van Microsoft Office
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels
  • Je bent sterk in organisatie (multitasking is geen probleem voor jou en je kan prioriteiten stellen)
  • Je bent communicatief en hebt de interpersoonlijke skills of succesvol te presteren binnen een klantgericht en snelgroeiend bedrijf
  • Je bent professioneel, toegewijd en gedreven
  • Je werk proactief en neemt initiatief
  • Je bent flexibel
  • Je bent stressbestendig en kan met deadlines werken
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier