Customer Service Supervisor
Accent
Desteldonk, BE
5 dagen geleden

Onze klant is een internationale spelerbinnen de logistiek met verschillende vestigingen in Belgi . Zebieden verschillende logistieke oplossingen aan door hun uitgebreidnetwerk van kantoren partners en magazijnen.

Het is voor henbelangrijk om hun klanten steeds eerst te zetten daarnaast is ookteamwork vanbelang.

Functiebeschrijving

AlsCustomer Service Supervisor stuur je een team aan bestaande uit4-10 personen. Je bent verantwoordelijk voor het dagelijksadministratief verwerken van orders en communicatie met de klanten.

Je co rdineert het werk en de taken binnen het team van customerservice medewerkers en biedt hen de nodige ondersteuning bijoperationele issues.

  • Je ziet toe op eencorrecte uitvoering van de werkinstructies en stuurt bij waarnodig.
  • Je geeft input naarprocesoptimalisaties met ISO normen indachtig
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor deWarehouse Supervisor in geval van afwijkingen t.o.v. specifiekeklant afspraken en zorgt voor de bijsturing binnen jouw team
  • Stocktellingen ga je actief begeleiden insamenwerking met de WH Supervisor.
  • Jebehandelt de klachten en zorgt voor de correctieve actie(s).
  • Je bent verantwoordelijk voor de goedesamenwerking binnen het team
  • Je verzorgt hetonthaal van nieuwe medewerkers en stimuleert een snelle integratiein het team.
  • Functie-eisen

    AlsCustomer Service Supervisor ben je de lijm binnen het team waardooralle klantenorders op tijd het magazijn verlaten kunnen.

  • Je behaalde een Bachelor Diploma of bentgelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt relevantelogistieke en / of customer service ervaring.
  • Ervaring met leiding geven is een pluspunt
  • Talenkennis : Nederlands : zeer goed Engels : goed Frans : matig.
  • Je beschikt over de nodigeflexibiliteit naar beschikbaarheid
  • Je weet hethoofd koel te houden ook onder stress
  • Je bentzeer nauwkeurig en hebt oog voor detail
  • Jehoudt van een uitdaging en wil je schouders onder een projectzetten
  • Arbeidsvoorwaarden

    Onzeklant biedt het volgende loonpakket aan zijn toekomstig customerservice medewerker :

  • Een vlakkeorganisatiestructuur die ruimte biedt voor persoonlijk enteamgericht initiatief enerzijds en open communicatie anderzijds.
  • Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen.
  • Een jonge bedrijfscultuur enmotiverende werksfeer.
  • Ruimeparkeergelegenheid.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier