Medewerker administratie en procesoptimalisatie
SGS
Antwerpen, Belgium
6 dagen geleden

Beschrijving van het bedrijf

When you need to be sure , dat is waar SGS voor staat. Bij SGS bieden wij jou namelijk double layer sureness, dubbellaagse zekerheid.

Als wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering, staan wij garant voor kwaliteit en integriteit .

Wereldwijd telt de SGS-familie bijna 89.000 enthousiaste medewerkers. In België geven ca 1850 collega’s dagelijks het beste van zichzelf om onze klanten zo efficiënt en professioneel mogelijk verder te helpen.

SGS heeft een indrukwekkende diversiteit aan diensten. Een van onze divisies Environment, Health & Safety (EHS) is leverancier van gespecialiseerde en geïntegreerde milieudiensten .

Denk aan veldwerk en monsternames tot on-site metingen, onderzoek over gespecialiseerde studies en laboratoriumanalyses.

Functieomschrijving

Samen met nog twee andere collega’s ben je verantwoordelijk voor het praktische reilen en zeilen van onze afdeling milieuconsulting.

Met jouw administratieve en logistieke skills ondersteun je diverse Business Unit Managers op een professionele manier en zorg je ervoor dat de hele administratieve flow en communicatie tussen verschillende afdelingen vlotjes verloopt.

Je bent onder meer verantwoordelijk voor het opmaken van facturen en onkostennota’s, beheer van bestellingen , uurregistratie van onze consultants, algemene rapportering , enzovoort.

Verder ben je de administratieve spil van ons CRM-systeem waarin alle info van onze klanten wordt gecentraliseerd en zal je key user worden van ons Back Office Support System (BOSS).

Tot slot werkt je mee aan de optimalisatie van interne processen en tools zodat de volledige administratieve flow zo vlot en efficiënt mogelijk verloopt.

Afhankelijk van jouw ambities en capaciteiten kan het takenpakket en bijhorende verantwoordelijkheden op termijn ook nog uitgebreid worden.

Functie-eisen

Je beschikt over een hoger diploma in een administratieve richting en hebt bij voorkeur reeds relevante ervaring opgedaan in een gelijkaardige functie.

In een snel bewegende omgeving als deze zoeken wij iemand die zijn mannetje / vrouwtje kan staan in elke situatie. Je kan snel schakelen tussen verschillende taken en kan deze ook indelen naargelang prioriteit.

Indien er zich een probleem voordoet, bedenk jij pro actief een oplossing en zet deze meteen om in de praktijk.

Jij communiceert vlot en transparant naar de betrokken managers en weet ook goed op hun verwachtingen in te spelen.

Aangezien je dagelijks met verschillende computertoepassingen zal werken, beschik je over een goede kennis Outlook, Word, Excel en Powerpoint.

Daarnaast ben je ook snel vertrouwd met nieuwe software en IT-toepassingen.

Zelfstandigheid , nauwkeurigheid, werklust en servicegerichtheid zijn jouw voornaamste troeven.

Je bent een gedreven persoon met pit, verantwoordelijkheid en een flinke dosis energie.

Naast een perfecte kennis van het Nederlands , spreek je ook vlot Engels . Daarnaast kan je op een professionele manier communiceren met onze collega’s in Wallonië

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier