First & Second Line Support Engineer
Pauwels Consulting
Flemish Brabant, Belgium
2 dagen geleden

Verantwoordelijkheden van de First & Second Line Support Engineer

  • beheer van een IT systeem voor België en Luxemburg die aan de actoren van de farmaceutische distributie keten (fabrikanten, groothandel, apotheken, ziekenhuizen) toelaat om de authenticiteit van de geneesmiddelen te verifiëren en potentiële vervalsingen te detecteren
  • 1ste en 2de lijn support naar de gebruikers van het verificatie systeem (service desk)
  • Continue opvolging van gemelde potentiële vervalsingen van geneesmiddelen, onderzoek van de gemelde gevallen door communicatie met de actoren van de distributieketen
  • Analyse van de oorzaken van onterechte meldingen en opzetten van acties om structurele problemen hierrond aan te pakken
  • Analyse van en rapportering rond het gebruik van het verificatie systeem door de actoren, opzetten en opvolging van projecten om het gebruik te verbeteren, o.
  • a. via contacten met de software leveranciers van gebruikers van het verificatie systeem

  • Beheer en onderhoud van referentie bestanden
  • Definitie van nieuwe functionaliteiten voor het verificatie systeem en opvolgen van de ontwikkelingen op internationaal niveau
  • Deelname aan internationale meetings met collega’s uit de andere EU lidstaten om mee de krijtlijnen uit te zetten van de technische aspecten van dit Europese project
  • Uitwerken en implementatie van interne processen om de efficiëntie van de verwerking van de gegevens en informaties te verbeteren
  • Profiel van de First & Second Line Support Engineer

  • Gericht op kwaliteit en integriteit
  • Procesmatig en gestructureerd, probleem oplossend
  • IT minded, inzicht in IT systemen en processen
  • Communicatie vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling; klant gericht
  • Sterke kennis van Office software, MS Access in begrepen; kennis van SQL is een pluspunt
  • Goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels
  • Nodige flexibiliteit voor het werken in een klein team, hands-on mentaliteit
  • Lange termijn opdracht en is bereid om door te groeien
  • Diepe kennis van de werking en technische functionaliteit van het verificatie systeem
  • Aanbod voor de First & Second Line Support Engineer

  • Uitdagende projecten in lijn met jouw interesses en talenten
  • Persoonlijke opvolging en open communicatie zowel voor als na indiensttreding
  • Mogelijkheid tot het volgen van extra opleidingen
  • Inspirerende netwerkevents en legendarische afterwork drinks
  • Sterk netwerk van toonaangevende klanten
  • Expertise binnen IT, Engineering en Life Sciences
  • Een vliegende start voor elke junior, verdere groei en kennisdeling voor onze seniors
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier