Technical Administrator Projects
Vopak
Antwerpen
5 dagen geleden

Over de hele wereld verbinden we het aanbod van en de vraag naar essentiële producten en grondstoffen. Energie waarmee mensen hun huizen kunnen verwarmen en de wereld rondreizen.

Voedsel voor een veranderende planeet, grondstoffen en chemicaliën voor bedrijven. Producten die essentieel zijn voor het bestaan van mensen.

Wij zorgen voor een veilige, efficiënte en schone opslag van al deze producten. De wereldwijde energietransitie, de groeiende wereldbevolking en alle nieuwe mogelijkheden van opkomende technologieën zijn belangrijke veranderingen waar wij ons als organisatie mee bezighouden.

Spreekt deze internationale werkomgeving jou aan en beschik je over de juiste mindset en vaardigheden, reageer dan nu en kom ons Vopak Team versterken.

Technical Administrator Projects

Als Technical Administrator voer jij de administratieve ondersteuning van het projectteam uit. Tevens beheer je de aankopen in het kader van de projecten en ondersteun je de Capex Portfolio Manager.

Dankzij jou beschikken onze collega’s over alle info in verband met hun projecten en kan het werk goed en tijdig worden uitgevoerd.

Jouw rol als Technical Administrator

Je hebt een belangrijke rol in het verstrekken van informatie. Als Technical Administrator beheer je de projectdocumentatie en de bijhorende kwaliteitseisen.

Je werkt in het projectteam op volgende resultaatsgebieden :

  • Correctheid en kwaliteit van documentstroom en verslagen.
  • Kwaliteit en tijdigheid van bestellingen en ontvangsten in het aankoopsysteem.
  • Rechtstreekse communicatie met verschillende stakeholders, zowel intern als extern.
  • Naleven van veiligheids-, milieu-, en kwaliteitseisen.
  • Signaleren van fouten en onduidelijkheden.
  • Aanbod

    We werken in een omgeving waar rust en hectiek elkaar continu afwisselen. We doen het voor elkaar, alles gebeurt in een gemoedelijke sfeer met veel collegialiteit.

    We spreken elkaar dus ook gewoon aan op een directe en professionele manier wanneer we met iets zitten. Zo weten we wat we aan elkaar hebben.

    Kortom, je werkt in een professionele omgeving samen met collega’s waarmee je kan lachen. Daarnaast krijg je een aantrekkelijk salaris en extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een pensioenplan.

    Jouw kwaliteiten

    Werk jij accuraat, kwaliteitsgericht en planmatig? Heb je oog voor veiligheid? Ben je klantgericht en sterk in (non)-verbale communicatie?

    Super! Naast deze competenties bezit je ook over :

  • Een afgeronde opleiding in een administratieve richting;
  • Technische affiniteit of opleidingen zijn een pluspunt;
  • Een bijkomende opleiding of ervaring binnen het vakgebied Inkoop & Supply Chain is een plus;
  • Kennis van MS Office, IIT-tools en softwarepakketten;
  • Kennis van het Nederlands en Engels;
  • Kennis over Asset Management Systeem en Aankoopbeheer.
  • Herken je jezelf in dit profiel? Lees dan zeker verder!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier