Call Center Medewerker Food
Colruyt Group
Halle, Vlaams-Brabant, BE
5 dagen geleden
source : Jobat

Help je graag mensen verder en zie je sneller oplossingen dan problemen? Dan pas je prima bij het contactcenter van Colruyt Group.

Wanneer onze klanten bellen of mailen met een vraag sta je samen met je collega’s klaar om hen te helpen.

Je komt terecht in een hecht team dat zorgt voor tevreden klanten bij bekende merken als Colruyt Laagste Prijzen, Bio-Planet, OKay, Spar Je begint bij ons met een grondige opleiding en leert onze merken op jouw tempo kennen.

Je krijgt een meter of peter die je helpt om zowel het telefoneren met klanten als het beantwoorden van hun mails helemaal in de vingers te krijgen.

Een greep uit de klantenvragen die je kan krijgen :

Vragen rond bestellingen bij Collect&Go.

Producten die klanten in hun lokale winkel (Colruyt, OKay, Spar, Bio-Planet) niet vinden.

Opmerkingen rond producten of prijsverschillen met andere winkelketens.

Enthousiaste ideeën om onze service in de winkel of online nog te verbeteren.

Hartverwarmende berichtjes van blije klanten waarop jij mag antwoorden.

Kortom, jij deelt het enthousiasme van onze klanten en zet je helemaal in om hen verder te helpen met al hun vragen, opmerkingen en mooie verhalen.

Geen enkele dag is trouwens hetzelfde, want we zorgen dat je genoeg afwisseling krijgt.

Je werkt in ons kantoor in Halle.

Ervaring en talenkennis Je bent communicatief. Je schrijft en spreekt vlot Nederlands en Frans, zodat je klanten optimaal kan verder helpen.

Flexibel en veranderingsgericht - Je werkt volgens een wisselend uurrooster : maandag tot zaterdag van 8 u. tot 20 u., en vrijdag tot 21 u.

Je werkt 2 keer per maand tot 20 u. of 21 u. (in drukke periodes kan dat 3 keer zijn). Om de 3 weken ben je ook op een zaterdag aanwezig.

Op zon- en feestdagen werk je niet, behalve als onze winkels dan open zijn.

Klantgericht communiceren Je luistert naar het verhaal van onze klanten en doet er alles aan om hen tevreden te stellen.

Mensen helpen zit in je bloed.

Persoonlijke aanpak Je leeft je snel in de klant in, begrijpt zijn drijfveren en geeft steeds een antwoord op maat. Dankzij deze aanpak maken jij en je collega’s dagelijks het verschil.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier