General Banker Brussel
FORUM CALL AALST
SINT-JANS-MOLENBEEK
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Outbound call Agent Beobank

De positie van Outbound call agent bestaat uit het telefonisch verkopen van producten aan onze bestaande klantenportefeuille.

Wij nemen vooral contact op met onze klanten om de limiet op hun kredietkaart te laten verhogen en om hen ook meer comfort en flexibiliteit te bieden.

Call Center Agent Job Responsabiliteit

  • Contact opnemen met klanten om de limiet op de kredietkaart te verhogen
  • Verkoopdoelstellingen halen
  • Klant goed overtuigen en informeren
  • Ervoor zorgen dat klanten hun ondertekende contracten terugsturen
  • De opgelegde wettelijke scripts nauwkeurig naleven
  • Klanten informeren aan de hand van procedures; het beantwoorden van vragen; het verstrekken van informatie
  • Profiel

    Agent Qualifications / Skills :

  • Harde verkoopvaardigheden
  • Commerciële houding
  • Mondelinge communicatie
  • Telefonische vaardigheden
  • Luisteren
  • Klantgerichtheid
  • Professionaliteit
  • Multi-tasking
  • Stressbestendig
  • Ervaring als call agent
  • Aanbod

    Loon : Uurloon naar paritair comité 200, categorie B op basis van jaren werkervaring.

    Vervoerskosten tijdens opleiding 100 procent terugbetaald.

    Nadien 70% tot 80% terugbetaalde vervoerskosten.

    Mooie doorgroeimogelijkheden.

    Extra attesten.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier