Profiel
Bij Proximus creëren ze een wereld van digitale mogelijkheden zodat mensen beter leven en slimmer werken. Jij zal tijdens de zomervakantie hun teams versterken.
Daarvoor heb je de keuze tussen administratieve, technische, call center of commerciële jobs (Proximus Shops)
Als Call Agent zal je onderstaand takenpakket uitvoeren :
Je behandelt simpele technische storingen
Je geeft informatie aan klanten met enthousiasme en empathie. Bijvoorbeeld : raad over producten, diensten, facturatie,
Je geeft informatie aan de techniekers met evenveel enthousiasme en empathie
Interesse? Solliciteren kan enkel online
Verder kom je enkel in aanmerking als je volgende documenten : jouw Student Work-attest, inschrijvingsattest van het academiejaar 2021 - 2022, ID & CV doorstuurt
Vereiste kwalificaties
Je bent minstens 18 jaar oud op 30 juni 2022 en hebt een geldig studentenstatuut tot 30 september 2022 met een saldo van minstens 200 uren als jobstudent (check Student work)
Je kan vlot met een computer werken en hebt een goede kennis van de Microsoft Office-tools (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint, MS Teams)
Je beschikt over een meerderheid van de volgende kenmerken : communicatief, flexibel, punctueel, resultaat- en oplossingsgericht, stressbestendig, assertief, proactief
Je bent nauwkeurig, analytisch sterk en hebt oog voor detail
Je houdt van interactie met klanten en bent klantgericht ingesteld
Je hebt interesse voor technologie en voor de producten en diensten van Proximus. Daarnaast ben je ook steeds bereid om nieuwe technologieën en procedures te leren kennen
Je beschikt over een goede teamspirit, maar kan ook perfect zelfstandig aan de slag
Aanbod
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, .
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...). Zich voorstellen aan de telefoon De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, .
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
Je werkt voor 1 maand bij onze klant Proximus
Periode 4 : 16 / 08 - 09 / 09 / 2022
Je werkt van maandag tot en met vrijdag (7u36 / dag)
Je ontvangt maaltijdcheques
Je ontvangt een volledige vergoeding (100%) voor jouw vervoerskosten van het openbaar vervoer
Proximus voorziet een opleiding naargelang je functie