IT support engineer
vind!
Zedelgem
7 dagen geleden

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • Je staat in voor de eerste en tweede lijn support via telefoon of mail.
  • Je logt de probleemomschrijving in onze ticketapplicatie.
  • Je verwerkt de aan jou toegewezen tickets.
  • Je neemt telefonisch contact op met de klant voor het verder analyseren of oplossen van het probleem.
  • Je werkt samen met 4 andere collega's waaronder 1 team lead.
  • Wat maakt jou de geknipte kandidaat?

  • Je hebt een 1ste werkervaring achter de rug als system engineer, support engineer of helpdesk medewerker.
  • Je hebt een goede all round IT achterground.
  • Kennis van Microsoft technologieën, VMware, client side zijn een groot pluspunt.
  • Wat biedt jouw nieuwe werkgever?

  • Een jonge maar stabiele, open en aangename bedrijfsomgeving waar je de stimulans en de ruimte krijgt om op de hoogte te blijven van de spitstechnologie op informaticavlak
  • Kans om een belangrijke rol te spelen in het groeiverhaal
  • Een conform loonpakket aangevuld met maaltijdcheques
  • Opleidingen behoren tot de mogelijkheden
  • Vlot bereikbaar hoofdkantoor, beperkte files
  • Je komt terecht in een goed bereikbaar bedrijf met korte communicatielijnen waar je veel vrijheid / verantwoordelijkheid krijgt.
  • Je komt terecht in een volledig nieuw bedrijfsgebouw met alles erop en eraan.
  • De cultuur kenmerkt zich door interne kennisdeling, eerlijkheid en doorgroeimogelijkheden..
  • Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier