Account Manager Corporate & Real Estate - BNP Paribas Leasing Solutions
BNP Paribas Personal Finance
Brussels, Brussels, Belgium
18 uur geleden

Over BNP Paribas Leasing Solutions

BNP Paribas Leasing Solutions is één van de Europese leiders in oplossingen op het gebied van leasing en huur voor professioneel materieel en onroerende lease van gebouwen en maakt onderdeel uit van de BNP Paribas Groep.

Wij bieden niet alleen financiële oplossingen aan professionele klanten van BNP Paribas Fortis aan maar ook aan fabrikanten en verdelers van professioneel materieel.

Wij helpen bedrijven hun activiteiten op een duurzame manier te ontwikkelen door hen leasing oplossingen op maat aan te bieden.

Onze gespecialiseerde teams verlenen deskundige ondersteuning aan professionele klanten die materieel (roerend of onroerend) willen leasen.

De Business Line Bank Leasing Services (BLS) financiert bijna alle soorten activa, met inbegrip van voertuigen, industriële machines, medisch en IT materieel, etc maar ook gebouwen.

Onze Leasing experten werken nauw samen met BNP Paribas Fortis om aan hun klanten de beste oplossingen in functie van hun financiële behoeften aan te bieden en hierin te ondersteunen en te adviseren.

In een wereld van verandering krijg je alle kansen om jezelf te overstijgen

Ben je gepassioneerd door het verlenen van de best mogelijke service en beschik je over een uitstekend commercieel talent?

Beschik je minimum over een basiskennis van de financiering van onroerend goed en wil je deze graag verder uitbreiden ? Dat treft, aangezien BNP Paribas Leasing Solutions op zoek is naar een nieuwe Account Manager voor ons departement Corporate & Real Estate en dit voor de regio Limburg - Vlaams-Brabant.

Interesse in deze functie? Lees dan snel verder en solliciteer online!

Jouw toekomstige Job :

Als Account Manager Corporate & Real Estate ben je binnen jouw toegewezen regio Antwerpen-Kempen het aanspreekpunt onroerende leasing voor de commerciële teams van BNP Paribas Fortis (Retail Banking en Commercial Banking) en voor hun klanten.

Je gaat regelmatig op klantenbezoek waarbij je met jouw klanten de optimale leasingstructuur voor hun onroerend goed uitwerkt.

Je vertaalt de voorgestelde structuur in een gedetailleerde kredietaanvraag en volgt nadien actief het administratieve proces op (opmaak van contract, notariële akte, ).

Je bent ook betrokken bij én actief in de opvolging van de jouw toegewezen portefeuille bestaande dossiers.

Je volgt en blijft up-to-date van de fiscale, boekhoudkundige, juridische en ecologische evoluties m.b.t. onroerende goederen.

Je rapporteert aan de Sales Manager van het departement Corporate & Real Estate.

Je communiceert vlot met je collegas van de andere departementen alsook met uw contactpersonen binnen de commerciële ploegen van BNPPF.

In deze rol zijn uitstekende communicatieve vaardigheden, gecombineerd met sterke analytische en administratieve skills, een must.

Speel jouw troeven uit !

  • Je behaalde een master diploma in een economische of juridische richting (of gelijkwaardig door ervaring);
  • Je hebt een zeer commerciële ingesteldheid, waarbij je het belang van het bedrijf altijd vooropstelt;
  • Je pikt snel dingen op en kan je snel vertrouwd maken met bedrijfseigen informaticasystemen;
  • Je hebt een uitstekende kennis van Microsoft-toepassingen : Word, PowerPoint, Excel & Outlook, Internet;
  • Je bent accuraat en analytisch, je hebt een scherp oog voor details;
  • Je bent een teamplayer en leergierig;
  • Je bent bereid om door zelfstudie en door vorming op de hoogte te blijven van de voor jouw vakdomein relevante wetgeving en normen

    Je bent zowel mondeling als schriftelijk zeer communicatief in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans en het Engels.

  • Je bent graag in contact met mensen, zowel per email als telefonisch;
  • Ga je de uitdaging aan? Dan bieden wij jou :

  • De mogelijkheid deel uit te maken van een leidende internationale onderneming binnen de financiële wereld met de hands-on mentaliteit van een KMO;
  • De samenwerking met een team van professionals die graag bereid zijn je te ondersteunen en je te helpen;
  • Een job waar autonomie, verantwoordelijkheid en initiatief nemen belangrijk zijn in een informele, professionele en aangename sfeer;
  • Een marktconform loon aangevuld met tal van extralegale voordelen (extra verlofdagen, groeps-en hospitalisatieverzekering, bedrijfswagen, sales bonus, flexibele werkuren, cafetariaplan...).
  • Herken je jezelf hierin?

    Reageer dan snel en bezorg ons jouw kandidatuur via

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier