Customer Service advisor B2B
Telenet
Zaventem, Belgium
5 uur geleden

Customer Service Coördinator (Admin)

De Customer Service Coördinator beantwoordt alle administratieve vragen (facturatie, wijzigingen, ) van B2B klanten (SME en LE), dit met het oog op het verhogen van de klantentevredenheid en een optimale borging van de revenues.

En dit voor alle kanalen waarop de vragen binnenkomen (telefoon, e-mail, (aangetekende) brieven, sales, partners, andere interne departementen )

De complexiteit van de functie komt voort uit de variëteit van de job inhoud, de kennis van de typische SME / LE producten en de verschillende systemen die van toepassing zijn voor een goede opvolging van de SME / LE klanten.

De grootste uitdaging is dat je als Customer Service Coördinator niet enkel operationele taken uitvoert op klantenniveau maar ook end-to-end beslissingen moeten nemen in jouw klantendossiers.

Samen met een hoop getalenteerde, buitengewone collega’s die even gepassioneerd zijn, zorg je ervoor dat onze klanten steeds een Amazing Customer Experience ervaren.

Wij werken aan een ongelooflijke snelheid, maar ook super efficiënt en met een hoop fun’, dus Work smart, play hard!’ Spreekt deze aanpak jou aan? Let’s talk!

WAAROM BEN JIJ BELANGRIJK?

Als Customer Service Coördinator ben je het eerste aanspreekpunt voor onze bestaande klanten. Je coördineert hun vragen binnen Telenet Business en biedt de klanten first line support en verdeelt en superviseert andere vragen.

De variëteit kan bv bestaan uit :

  • de verschillende type klanten, gaande van dokterspraktijken tot banken en overheidsinstellingen
  • het gamma aan producten waarvoor je ondersteuning geeft
  • je kennis van de organisatie
  • Streven naar een optimale klantentevredenheid en een optimale borging van de revenues. Als Customer Service Coördinator ben je tevens het sleutelfiguur tussen de klant en de verschillende departementen binnen Telenet.

    Bovendien fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de klant. Dit alles zal resulteren in een goede CSAT score.

    Takenpakket

    1. Je behandelt alle vragen / klachten van :

  • B2B klanten (zowel SME als LE) evenals vragen van partnerkanalen
  • Interne departementen zoals Product Delivery, Legal, Finance, Technical, Billing & Collections, Sales,...
  • 2. Je werkt end-to-end.

    Je lost waar mogelijk bij het eerste contact het probleem van de klant op. Bij complexe vragen / situaties zoek je deze ten gronde uit en hanteert hiervoor de juiste aanspreekpunten of escalatiekanalen (bv.

    2nd Line,...). Je houdt de klant ten allen tijden op de hoogte van de genomen acties. Je stelt hoge eisen aan kwaliteit en streeft altijd naar constante verbetering (ACE).

    3. Je doet verbeteringsvoorstellen, je detecteert call- of ticketdrivers, ontbrekende of slecht werkende processen / procedures en bezorgt deze feedback aan de juiste stakeholders om zo beter tegemoet te komen aan de behoeften van de klant.

    4. Je kan gevraagd worden om deel te nemen aan nieuw ontwikkelde functionaliteiten, producten of applicaties via UAT, BAT (bv. testing,...)

    5. Je kan ook gevraagd worden om nieuwe collega’s te trainen / briefen. Je ondersteunt anderen door zelf een voorbeeldfunctie uit te oefenen.

    6. Je geeft input voor de opmaak van briefings, ter verbetering van de know-how binnen en buiten het eigen team.

    WAAR BEN JIJ GOED IN?

  • Je bent dynamisch, enthousiast, resultaatsgericht en een Good is not good enough mentaliteit;
  • Je hebt een Klant komt altijd van rechts instelling;
  • Kennis van windows pakketten
  • Je hebt een bachelor denkniveau.
  • Je verwerkt snel nieuwe informatie en leert graag zaken bij.
  • Klantencommunicatie zit in je bloed.
  • Je bent enthousiast over technologie én digitalisering. Affiniteit met Telecom is een meerwaarde.
  • Je praat vlot : Nederlands, Frans, Engels
  • Je houdt ervan om in groep te werken en resultaten te halen!
  • WAAR ZIJN WIJ GOED IN?

  • Samenwerking : wij geloven dat beste resultaten samen bereikt wordt
  • Openheid : wij geloven in open en rechtuit communiceren
  • Verantwoordelijkheid : wij gaan geen uitdaging uit de weg
  • Innovatie : nieuwe technologieën, nieuwe mogelijkheden zien wij als opportuniteiten
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier