Helpdeskmedewerker
Unique
Gent, Belgium
6 dagen geleden
source : Stellenanzeigen.de

Omschrijving :

Als helpdeskmedewerker (m / v / x) sta je in voor volgend takenpakket :

Beantwoorden van interne oproepen

Informeren, adviseren en assisteren van interne en externe contacten

Een proactieve follow-up van openstaande dossiers met onze leveranciers en partners, met extra aandacht voor dringende en kritieke aanvragen

Nauw samenwerken met de Building Managers zodat aanvragen tijdig en efficiënt worden ingevuld / opgelost.

Diverse rapporten aanleveren aan andere afdelingen van de Bank

Een globale kennis opdoen van de contracten met onze leveranciers (types van interventies en na te leven termijnen)

Profiel

De helpdeskmedewerker die we zoeken is in de eerste plaats een kei in klantencontact. Wat verwachten we nog meer :

Je houdt van het analyseren en oplossen van problemen en bent hierbij resultaatgericht

Stress is voor jou een onbekende

Je bent empathisch en luistervaardig

Administratief werk schrikt jou niet af

Je bent zowel mondeling als schriftelijk tweetalig NL / FR. Kennis van het Engels is een plus

Je bent nauwkeurig en hebt oog voor detail

MS-Office en meer bepaald Excel kent voor jou geen geheimen

Aanbod

Meteen een contract van onbepaalde duur

Werkregime : Voltijds tussen 7u30 en 17u in een 40u / week

Verloning : volgens barema PC 200

Maaltijdcheques van 8 € en ecocheques

Een groeps- en hospitalisatieverzekering

Tussenkomst in transportkosten

Bedrijfsinfo

Onze partner is gekend voor sociale dienstverlening.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier