Het bedrijf is de grootste organisatie voorcontact centers in de Benelux. Wij beschikken over onze eigenlocaties in Brugge Doornik Gent en Moeskroen alsook in LuxemburgNederland en onze near- en offshore sites in Bulgarije en Marokkowaar wij het klantencontact voor onze opdrachtgevers verzorgen.
Naast deze outsourcing contact centers bieden wij insourcing vanteams op locatie van onze opdrachtgevers alsook recruitment enaanwerving van contact center agenten voor klantendienst technischedienst en outbound campagnes via telefoon e-mail chat of socialmedia voor zowel B2C als B2B profit ennon-profit.
Functiebeschrijving
Najouw persoonlijke opleiding zal je aan de slag gaan op het projecttelenet.
Functie-eisen
Je bentbeschikbaar om in een relatief vast uurrooster : Vroege shiftenstarten om 09u00 - 17u30 Late shiften starten om 11u30 - 20u E nmaal per week doe je een korte shift 09u -15u30
Arbeidsvoorwaarden
Jekomt terecht in een groeibedrijf. Je krijgt de kans en de tools ommet het bedrijf mee te groeien.