Als Eerste lijn helpdesk support :
Je geeft informatie en technische antwoorden aan gebruikers om hen een effectieve oplossing te bieden voor hun vragen en problemen.
Je bent actief op een computerpark met meer dan 2000 machines, je maakt installaties, configuraties, reparaties en je geeft adviezen.
Je communiceert en ondersteunt interne en externe klanten op een transparante en integere manier. Je biedt een persoonlijke en constructieve service aan.
Je installeert en configureert IT-apparatuur (pc's, printers, kabels, kaartlezers, enz.).
Je configureert Windows 10 stations, beoordeelt de problemen van klanten en biedt hen een oplossing
Je schrijft de documentatie met betrekking tot de hardware- en software-installaties.
Je biedt ondersteuning voor MS-Office toepassingen (Excel, Word, ..).
Je diagnosticeert en lost problemen op met betrekking tot computer hardware
Je documenteert de oplossingen in het servicedesksysteem.
Je schrijft de technische documentatie
Profielomschrijving
Je bent in het bezit van een Bachelor in een IT vak
Technische vaardigheden
Jij hebt kennis van :
Netwerk (IPv4),
OSI model
VPN gebruikers beheer
IT security
Windows systems
Gebruikers beheer door Active Directory
Office 365 gebruikers beheer en gebruikers support
Je hebt goede kennis van de componenten van een computer
Gedragsvaardigheden
Je bent zelfstandig in het omgaan met problemen en lost deze zelfstandig op.
Je bent communicatief sterk en tegelijkertijd en legt de klemtoon op de kwaliteit van je werk.
Je bent een team speler
Je werkt integer en volgens de verwachtingen van de organisatie. Je respecteert de vertrouwelijkheid en je komt je beloften en toezeggingen na.
Je vermijdt elke vorm van vooringenomenheid.
Je analyseert informatie analytisch en evalueert informatie kritisch.
Je beoordeelt proactief je persoonlijke ontwikkeling op basis van je mogelijkheden, interesses en stelt je eigen functioneren kritisch in vraag.
Je bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis van het Frans
Wij bieden
Onze federale overheid is volop aan het informatiseren : van cyber security uitdagingen tot digitale communicatie, van netwerkverbeteringen om onze nieuwe manier van werken te ondersteunen tot complexe ontwikkelingsprojecten en optimalisatietrajecten van bestaande applicaties.
Wil je hieraan meewerken en zo een maatschappelijke meerwaarde creëren, terwijl je ook aan je persoonlijke ontwikkeling kunt werken en maximale mogelijkheden krijgt om je ambities waar te maken?
Dan bieden we je een duidelijk doel in een stimulerende omgeving en een zeer competitief salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, mobiliteit, pensioenfonds ).
Tevens hechten we veel belang aan een gezonde balans tussen werk en privé met telewerk voor de meeste functies en zijn onze kantoren zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
Deel deze vacature via