Helpdesk Expert
Egov Select
Brussel
1 dag geleden

Als Eerste lijn helpdesk support :

  • Je geeft informatie en technische antwoorden aan gebruikers om hen een effectieve oplossing te bieden voor hun vragen en problemen.
  • Je bent actief op een computerpark met meer dan 2000 machines, je maakt installaties, configuraties, reparaties en je geeft adviezen.
  • Je communiceert en ondersteunt interne en externe klanten op een transparante en integere manier. Je biedt een persoonlijke en constructieve service aan.
  • Je installeert en configureert IT-apparatuur (pc's, printers, kabels, kaartlezers, enz.).
  • Je configureert Windows 10 stations, beoordeelt de problemen van klanten en biedt hen een oplossing
  • Je schrijft de documentatie met betrekking tot de hardware- en software-installaties.
  • Je biedt ondersteuning voor MS-Office toepassingen (Excel, Word, ..).
  • Je diagnosticeert en lost problemen op met betrekking tot computer hardware
  • Je documenteert de oplossingen in het servicedesksysteem.
  • Je schrijft de technische documentatie
  • Profielomschrijving

    Je bent in het bezit van een Bachelor in een IT vak

    Technische vaardigheden

    Jij hebt kennis van :

  • Netwerk (IPv4),
  • OSI model
  • VPN gebruikers beheer
  • IT security
  • Windows systems
  • Gebruikers beheer door Active Directory
  • Office 365 gebruikers beheer en gebruikers support
  • Je hebt goede kennis van de componenten van een computer
  • Gedragsvaardigheden

  • Je bent zelfstandig in het omgaan met problemen en lost deze zelfstandig op.
  • Je bent communicatief sterk en tegelijkertijd en legt de klemtoon op de kwaliteit van je werk.
  • Je bent een team speler
  • Je werkt integer en volgens de verwachtingen van de organisatie. Je respecteert de vertrouwelijkheid en je komt je beloften en toezeggingen na.
  • Je vermijdt elke vorm van vooringenomenheid.

  • Je analyseert informatie analytisch en evalueert informatie kritisch.
  • Je beoordeelt proactief je persoonlijke ontwikkeling op basis van je mogelijkheden, interesses en stelt je eigen functioneren kritisch in vraag.
  • Je bent Nederlandstalig en hebt een goede kennis van het Frans
  • Wij bieden

    Onze federale overheid is volop aan het informatiseren : van cyber security uitdagingen tot digitale communicatie, van netwerkverbeteringen om onze nieuwe manier van werken te ondersteunen tot complexe ontwikkelingsprojecten en optimalisatietrajecten van bestaande applicaties.

    Wil je hieraan meewerken en zo een maatschappelijke meerwaarde creëren, terwijl je ook aan je persoonlijke ontwikkeling kunt werken en maximale mogelijkheden krijgt om je ambities waar te maken?

    Dan bieden we je een duidelijk doel in een stimulerende omgeving en een zeer competitief salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen (hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, mobiliteit, pensioenfonds ).

    Tevens hechten we veel belang aan een gezonde balans tussen werk en privé met telewerk voor de meeste functies en zijn onze kantoren zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

    Deel deze vacature via

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier