Customer Support Supervisor
Stroom Recruitment
Limburg, Be
4 dagen geleden

Job Description

In de rol van Customer Support Supervisor stuur je een team van 5-7 mensen aan. Het Customer Support team heeft een cruciale rol in de supply chain van onze klant.

Als wereldwijd actieve IT distributeur manage je met je team orders van over heel de wereld. Deze orders genereren werkopdrachten.

Jij moet er voor zorgen dat deze orders de juiste prioriteit of zelfs voorrang krijgen opdat klanten met de juiste service levels worden bediend.

Het tegendeel is ook waar : je moet in deze rol ook scherprechter spelen : je moet de interne work flow afmeten ten opzichte van de externe druk die klanten zullen leggen op uw service.

Vanuit deze positie kijk je ook mee of er proces optimalisaties in het logistieke proces kunnen worden aangebracht.

Requirements

  • Hands on leider die pro-actief te werk gaat : 5-10 jaar ervaring in een leidinggevende of sterk communicatieve rol;
  • Uitstekende operationele kennis binnen warehousing & distribution;
  • Je gaat professioneel om met escalaties binnen de groep;
  • Je bent iemand met pit die graag in een open & familiale sfeer werkt;
  • Je kan om met deadlines en behoudt de nodige focus.
  • What we offer

    Een financieel sterk presterend bedrijf waar mensen graag en hard werken. Ze bieden u de kans om in een stabiele omgeving een aangename job uit te oefenen.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier