Medewerker aankoop – logistiek en onthaal
Attentia
Brussel
6 dagen geleden

Functie

Je takenpakket is tweeledig : enerzijds sta je in voor de aankoop en logistieke coördinatie van medisch en niet-medisch materiaal, anderzijds ben je verantwoordelijk voor het onthaal en telefonie in ons kantoor te Brussel (Sint-Agatha-Berchem).

Aankoop en logistieke coördinatie (70%)

Je bent verantwoordelijk voor het plaatsen van bestellingen en het logistieke beheer van heteconomaat (van medisch & niet-medisch materiaal) :

  • je krijgt vragen voor bestellingen binnen van onze medische centra over heel België
  • je plaatst bestellingen van niet-medisch materiaal (drank, bureaumateriaal, broodjes, drukwerk ) en medisch materiaal (vaccins, medische producten, beschermingsmateriaal medewerkers, sneltesten etc.
  • bij de gekende leveranciers waar raamafspraken mee gemaakt zijn door de procurement manager.

  • je volgt de bestellingen op, coördineert de leveringen naar de verschillende medische centra en regelt het transport. Je houdt je collega’s op de hoogte van de status van de leveringen
  • je verricht lichte fysieke arbeid (m.n. heffen en tillen van geleverde dozen naar de voorraadruimte)
  • je beheert en inventariseert de stock
  • je volgt herstellingen op van medisch apparatuur
  • Onthaal en telefonie (30%)

    Je zorgt voor een warm welkom aan onze klanten, collega's, leveranciers Tevens sta je in voor het telefonisch onthaal en het dispatchen naar de juiste interne personen.

    Je zorgt ervoor dat ons onthaal en de vergaderzalen er steeds netjes bijliggen. Je beheert de inkomende post en bezorgt die aan de betrokken collega’s.

    Je helpt de collega’s en de bezoekers bij vragen rond het gebruik van de vergaderzalen. Kortom je bent het visitekaartje voor onze externe contacten en het aanspreekpunt voor de collega’s in Brussel.

    Je rapporteert aan de verantwoordelijke van de logistieke coördinatie. Je maakt deel uit van een team van 3 logistieke medewerkers verspreid over verschillende kantoren, die back up zijn van elkaar en elkaar bijstaan in piekmomenten.

    Profiel

    Je bent een tweetalige administratieve duizendpoot die van aanpakken weet en er niet voor terugdeinst om de handen uit de mouwen te steken.

    Je kan je hoofd koel houden als er dringende bestellingen binnenkomen en kan goed multi-tasken en prioriteiten stellen. Organiseren en structuren is je tweede natuur.

    Je werkt nauwgezet en ordelijk en ziet het als een leuke uitdaging om een veelheid van taken aan te pakken. Je bent klantvriendelijk en collegiaal.

    Je vindt het fijn om met veel verschillende mensen samen te werken. Daarnaast beheer je beide landstalen goed en heb je een vlotte kennis van Outlook en Excel.

    Idealiter hou je ervan om ’s ochtends tijdig te beginnen zodat je de bestellingen al een uurtje kan voorbereiden alvorens de 1e telefoontjes binnenkomen, wat je dan uiteraard ook toelaat om tijdig te stoppen en te genieten van een mooie avond.

    Wie is Attentia?

    Attentia is actief binnen 4 domeinen : HR & Payroll, Preventie & Bescherming, Duurzaam Verlonen en Wellbeing. Met ruim 750 medewerkers verspreid over 40 kantoren in het ganse land ondersteunen we onze klanten.

    We zijn een groeiend en financieel gezond bedrijf. Onze strategische focus werd reeds meerdere jaren op rij bekroond met de prestigieuze HR Excellence Award.

    Nice to know :

    We hanteren binnen Attentia een efficiënt sollicitatieproces en korte opvolging.

    Indien jouw kandidatuur in aanmerking komt, zal HR je zo snel mogelijk contacteren. We voorzien maximum 3 gesprekken in de procedure.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier