Customer Service Officer Certification
Bureau Veritas Group
Antwerp, Belgium
il y a 5j

BUREAU VERITAS werd opgericht in 1828 en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een wereldwijd actieve dienstverlener op het gebied van ondermeer kwaliteit, gezondheid, veiligheid & milieu, risicomanagement en maatschappelijk verantwoord ondernemen.

Als toonaangevende classificatiemaatschapij in de scheepvaart en offschore industrie is Bureau Veritas ook gemachtigd om op te treden in naam van internationale Autoriteiten en Vlagstaten.

Onze inspectiedienst en laboratoria Inspectorate Antwerpen en Gent leveren bovendien kwalitatieve en kwantitatieve controles en analyses van vloeibare ladingen in bulk, gas, metalen, mineralen, vaste brandstoffen en agri in o.

a. de Antwerpse en Gentse Haven.

Uitgangspunt in onze dienstverlening is controle op het voldoen aan wet- en regelgeving op basis van (inter)nationaal erkende normen.

Via een uitgebreid netwerk van ruim 900 kantoren en laboratoria in meer dan 140 landen staan ruim 69.000 medewerkers dagelijks bedrijven en instellingen terzijde in een groot aantal uiteenlopende sectoren waaronder (proces)industrie, bouw & installatie, transport & logistiek, scheepvaart, import & .

export, gezondheidszorg, vastgoed, voedingsmiddelenindustrie, zakelijke dienstverlening en overheid. Onze dienstverlening krijgt gestalte via metingen, inspecties, analyses, validaties, certificering, technisch advies en training.

Omschrijving werkzaamheden

Als medewerker Customer Service ben je het aanspreekpunt voor een groep vaste klanten.

Dagelijks werk je samen met je andere collega's Customer Service om de beoogde resultaten en doelstellingen te behalen.

Een belangrijk onderdeel van je werk is het inplannen van de audits bij jouw groep klanten. Hierin moet je de mogelijkheden en beschikbaarheid van auditoren en de klantwensen bijeenbrengen.

Overtuigingskracht en daadkracht zijn hierbij noodzakelijk.

Naast het inplannen zal de klant in ieder geval elke drie jaar een nieuw aanbod krijgen, jouw taak is een juiste inventarisatie te maken van de klantgegevens en een nieuwe offerte voor te bereiden.

Je valt hiërarchisch onder de Teamleader Back Office en werkt samen met een aantal Customer Service Officers en de Medewerker Inside Sales.

Belangrijkste kenmerken voor de kandidaat : communicatief, gestructureerd, overzicht kunnen bewaren, overtuigend en daadkrachtig, behendig met aanleren computersystemen, zelfstandig kunnen werken en verantwoordelijkheid durven nemen.

De ideale kandidaat beheerst naast het Nederlands ook het Frans en Engels.

ONS AANBOD

Een uitdagende en veelzijdige functie met ruimte voor verdere ontwikkeling binnen een succesvol en ambitieus team. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Signaler cette offre d'emploi
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Postuler
Mon email
En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
Continuer
Formulaire de candidature