Complaints Officer
BNP Paribas Fortis
Belgium
11 dagen geleden

bpost bank is gegroeid uit een 50 / 50-samenwerking tussen bpost en BNP Paribas Fortis en wordt volledig autonoom bestuurd op basis van gelijkwaardigheid tussen beide aandeelhouders.

bpost is de exclusieve verdeler van de producten die door bpost bank op de markt worden gebracht. Daarnaast kunnen wij rekenen op de knowhow van de bankengroep BNP Paribas voor het ontwikkelen en lanceren van onze producten.

Sinds haar ontstaan in 1995 is bpost bank een volwaardige bank geworden die een volledig gamma eenvoudige bank- en verzekeringsproducten aanbiedt.

Al van in het begin heeft ze ervoor gekozen om een bank met een menselijk gelaat te zijn, een bank waar iedereen welkom is.

bpost bank beheert momenteel voor meer dan 10 miljard euro aan activa voor rekening van meer dan 1,1 miljoen klanten. Mijn toekomstige job

Binnen het team Customer Services zal u alle schriftelijke klachten behandelen (mail / gewone briefwisseling) die de klanten opsturen.

In overleg en samenwerking met onze interne en externe partners helpt u het klachtenbeheer binnen de bank te optimaliseren.

Sleuteltaken Een treffend antwoord bieden op schriftelijke klachten betreffende het volledige gamma bankproducten zoals kaarten, beleggingen, kredieten en verzekerings-

beleggingen ingediend door onze klanten, consumentenbelangenverenigingen, de ombudsman in financiële geschillen, advocaten en dergelijke en dit binnen de opgelegde korte behandelingstermijnen.

Concreet betekent dit : - Het verzamelen van de nodige informatie en / of adviezen die toelaten om het voorval te herkennen en alle gebeurtenissen terug te vinden om een volledig dossier samen te stellen.

Dit betekent eveneens dat u voortdurend contact heeft met personen en / of diensten binnen en buiten de bank

  • De dossiergegevens analyseren en de oorzaak identificeren van de ontevredenheid van de klant
  • Een doelgerichte oplossing voorstellen die zowel de vraag en oplossing biedt aan de klanten
  • Het opmaken van een antwoord aan de klager, rekeninghoudend met de bestaande regels en proceduresHiervoor zal u : + Zich snel vertrouwd dienen te maken met onze producten en diensten
  • Uw kennis bijgewerkt en actueel te houden via een opvolging van markttendensen en nieuwe evoluties binnen de banksector (productinnovaties, lopende en komende commerciële campagnes enz.)
  • Oplossingen voorstellen om herhaalde problemen te vermijden
  • Rapporteren aan uw hiërarchie
  • Mijn profiel

  • Diploma bachelor of middelbaar onderwijs
  • U beschikt over een bewezen ervaring (3 à 5 jaar) binnen de bank- of verzekeringssector en meer bepaald in het domein van klachtenbeheer
  • U beheerst perfect het Frans en heeft een passieve kennis van de Nederlandse taal
  • U kan zich goed organiseren en kan uw taken goed plannen; ook bij onverwachte omstandigheden
  • U bent autonoom en het nemen van initiatieven schrikt u niet af
  • U kan logisch denken en kan belangrijke informatie filteren
  • U bent klantgericht
  • U heeft een ploeggeest en teamspirit
  • U heeft een vlotte pen
  • Wij bieden - Een dynamisch werkkader in volle ontwikkeling

  • Een arbeidscontract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk loon, aangevuld met buitenwettelijke voordelen, in functie van uw ervaring en uw competenties
  • Een job in het centrum van Brussel, gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier