CALL AGENT - BANKENSECTOR (M/V/X) regio Mons
B CONNECTED
Regio Mons, BE
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Customer care is our culture! Je werkt voor een bedrijf in volle expansie met tal van grote klanten in onder andere de energie-, telecom- en bankensector, maar met de sfeer van een familiebedri jf.

Iedereen is hier welkom!

Voor onze klanten in de bankensector zijn we op zoek naar medewerkers die er niet voor terugdeinzen om in dialoog te treden met de klant en die alles uit de kast durven te halen om hem of haar een onvergetelijke ervaring te laten beleven.

Je bent voor de klant de redder in nood : je begrijpt zijn of haar noden en vertaalt deze naar concrete oplossingen.

We zijn op zoek naar vlotte praters met een luisterend oor die geboren zijn om te helpen! Je bent een dynamische en sociale collega die klantgericht, flexibel en vlot in de omgang is en daarbij ook de nodige maturiteit aan de dag legt.

Specifiek moet je :

  • voltijds kunnen werken
  • in het bezit zijn van een middelbaar diploma
  • een bewijs van goed gedrag en zeden kunnen voorleggen
  • Vloeiend Nederlands en Frans spreken
  • Je zal vooreerst gedurende drie maanden intern werken en vervolgens op de bedrijfslocatie van onze klant te Brussel.

    Ervaring in een commerciële functie en / of de bankensector is vereist!

    Jobgerelateerde competenties

  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Persoonsgebonden competenties

  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Klantgerichtheid
  • Regels en afspraken nakomen
  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Omgaan met stress
  • Contactvaardig zijn
  • Plannen ( ordenen)
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Commercieel zijn
  • Leervermogen hebben
  • Aanbod

    We vinden het erg belangrijk om onze mensen ruimte te geven voor persoonlijke ontwikkeling en fun. We willen dat je jezelf hier goed voelt en je plezier hebt op het werk.

    Wij bieden jou :

  • Een fulltime of parttime job
  • Een uitdagend leertraject en de nodige opleiding
  • Een marktconforme verloning (PC 200) en leuke incentives
  • Maaltijdcheques na 120 gepresteerde dagen
  • Febelfin certificaat (indien geslaagd voor het examen na een interne opleiding)
  • Doorgroeimogelijkheden in de bankensector!
  • Een uitdagende en allround job
  • Trainingen en persoonlijke ontwikkeling
  • Een grote familie!
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier