Administratief medewerker Kinderopvang
PARTENA EN OZ KINDEROPVANG
GENT
6 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van onze kinderopvanglocaties. Excellente kwaliteit en uitmuntende klantenservice, daar wil onze dienst elke dag voor staan.

Hou je ervan om administratief nauwkeurig te werken? Werk je graag in een dynamische werkomgeving en ben je sterk gemotiveerd?

Dan ben jij misschien de collega die we zoeken! Jouw doel? De interne en externe klanten tevreden houden en zorgen voor de juiste klantenretentie.

Het gaat om een deeltijds tewerkstelling voor 70%. Wat mag jij verwachten van deze job?

  • Je volgt de verwerking van de inschrijvingen van de kinderen nauwgezet op. Hierbij sta je mee in voor de opmaak van correcte dossiers van de kinderen in het elektronisch rapporteringssysteem en zorgt ervoor dat het inschrijvingsproces vlot verloopt.
  • Je werkt hiervoor samen met de betrokken teamleiders van de verschillende kinderopvanglocaties.

  • Je behandelt de vragen van interne en externe klanten op een professionele manier en denkt mee in functie van de klant.
  • De facturatie van de klantenbijdragen verzorg je tot in de puntjes : je verzorgt de volledige flow. Hierbij heb je telefonisch / schriftelijk contact met onze klanten over facturen en betalingen.
  • Debiteurenbeheer volg je op. Je maakt herinneringen en aanmaningen aan en contacteert onze klant.
  • In geval van een schadedossier dien je dit in bij de verzekeraar en volg je het van a-z op. Je volgt hierin de correcte procedures en werkt mee aan een oplossing.
  • Profiel

    Wat verwachten wij van jou?

  • Je bent assertief en proactief ingesteld. Je bent communicatief sterk en hebt graag contact.
  • Je denkt klantgericht en brengt verbetervoorstellen aan. Samen met de klant en business tot een constructieve oplossing komen, geeft jou voldoening.
  • Bachelorniveau noodzakelijk.
  • Je hebt een goede kennis van het Frans.
  • Je werkt snel en accuraat, je hebt een goede kennis van Excel.
  • Ervaring in debiteurenbeheer is een plus.
  • Werkplanning en organisatie zijn een troef van jou.
  • Je kan makkelijk het overzicht bewaken en je werkt gestructureerd.
  • Je bent een enthousiaste teamplayer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Jobgerelateerde competenties

  • Telefonische oproepen aannemen
  • Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners

    Een boodschap noteren

  • Administratieve dossiers samenstellen
  • Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

    Persoonsgebonden competenties

  • Plannen ( ordenen)
  • Klantgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • Zelfstandig werken
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Regels en afspraken nakomen
  • Aanbod

    Wat mag jij van ons verwachten?

  • Een open en jonge bedrijfscultuur met ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing.
  • Een aantrekkelijke werkplek met aandacht voor het welzijn van onze medewerkers.
  • Een organisatie in beweging’ die zowel zorg-, comfort- als gezondheidsdiensten aanbiedt.
  • Opleiding- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Flexibele werkuren met oog voor work-life balance.
  • Een aantrekkelijk pakket extralegale voordelen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier