Administratief bediende debiteurenbeheer
FORUM JOBS
HEULE
4 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor onze klant in de regio van Kortrijk zoeken wij een administratief bediende / prijsbeheerder.

Ben jij analytisch sterk?

Werk jij graag met cijfers :

Dan is deze functie zeker interessant voor jou.

  • Je zorgt ervoor dat de openstaande vorderingen tijdig en op efficiënte wijze worden betaald.
  • Daarbij informeer je onze klanten over de nog te betalen facturen en zoek je, waar nodig, samen met de klant naar een oplossing om de vervallen openstaande facturen zo snel mogelijk te laten betalen.
  • Je gaat hierbij op een klantgerichte manier tewerk, zonder de interne procedures en werkinstructies uit het oog te verliezen.
  • Verder draag je bij aan het continu verbeteren van ons credit collection-proces.
  • Profiel

  • Je hebt een klantgerichte attitude en je weet het evenwicht te vinden tussen diplomatie en overtuigingskracht.
  • Je hebt een oog voor detail waardoor je snel inzicht verwerft.
  • Je kan vlot overweg met de courante MS Office toepassingen (Word, Excel).
  • Je neemt het initiatief om je taken gedaan te krijgen.
  • Je werkt zelfstandig en draagt bij aan een aangename teamsfeer.
  • Je kan je op een professionele manier uitdrukken in het Frans.
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een troef
  • Jobgerelateerde competenties

  • Streefcijfers van de aankopen bepalen en opvolgenDe resultaten analyseren en het beleid bijsturen
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerkenTechnische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • De activiteiten van een dienst coördineren en acties ter ondersteuning van het personeelsbeheer uitvoeren (aanwerving, opleiding, ...)
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • Aanbod

  • Je krijgt de kans om te werken in een groeiend bedrijf dat een sterke reputatie geniet.
  • Je werkt in een filevrije omgeving, gratis parking
  • Op vrijdag werk je tot 15u, langer weekend!!!
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier