Administratief Customer Service Advisors - Luminus - NL
IPG
DIEGEM
6 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

  • Je staat in voor de uitvoering van verschillende administratieve algemene taken voor de klanten en je verzekert, dankzij een diepgaande kennis van de producten en diensten, de uitvoering van administratieve taken specifiek voor deze doelgroep.
  • Je kijkt niet op tegen contacten met interne klanten met als doel verschillende punten van hun dossier op te lossen of hen feedback te bezorgen.
  • Je bent communicatief en op basis van je opzoekingen, analyses behoudt je de leiding in de behandeling en opvolging van je dossiers.
  • Je bent commercieel en analytisch en dankzij een gemakkelijk telefonisch contact verzeker een vlotte behandeling van de klantendossiers.
  • Je neemt initiatief bij het voorstellen van mogelijke verbeteringen van onze klantenprocessen met als doel een maximale klantentevredenheid na te streven.
  • Profiel

  • Je bent klantgericht, positief ingesteld, dynamisch en flexibel.
  • Je beschikt over een sterke communicatie in het Nederlands.
  • Je beschikt over schriftelijke vaardigheden in het Nederlands
  • Je leert snel bij, je kan proceduregericht werken en je bent georganiseerd en methodisch.
  • Je bent stressbestendig en beschikt over een goede teamspirit Je beschikt over een goede kennis / algemeen gebruik van informaticatools
  • Jobgerelateerde competenties

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Persoonsgebonden competenties

  • Creatief denken (Inventiviteit)
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Resultaatgerichtheid
  • Leervermogen hebben
  • Regels en afspraken nakomen
  • Omgaan met stress
  • Plannen ( ordenen)
  • Samenwerken als hecht team
  • Commercieel zijn
  • Zelfstandig werken
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Klantgerichtheid
  • Contactvaardig zijn
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier