DRINEGND Klantendienst medewerker - nalatenschappen - (NL - FR) Antwerpen (Berchem)
Randstad
BERCHEM
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Onze klant is een joint venture van KBC en VAB en zijn gevestigd te Berchem (Antwerpen).Zij zijn het Customer care center van KBC.

Ze verzorgen de administratieve en niet- commerciële ondersteuning van de bank en hun klanten.Voor de afdeling "nalatenschappen" zijn ze op zoek naar customer service medewerkers.

  • Je beantwoordt vragen omtrent de stand van zaken van het dossier, betalingen, etc. en begeleidt de contactpersonen bij de verschillende stappen die in het proces moeten ondernomen worden.
  • Waar nodig update je de dossiers na het telefoongesprek (belangrijke informatie die naar voren gekomen is tijdens het gesprek of vragen voor de dossierbeheerders).
  • Er zijn aanvullende administratieve taken die je uitvoert op momenten dat er even geen binnenkomende telefoongesprekken zijn.

    Voor niet- courante problemen en klachten kan je terugvallen op meer ervaren en gespecialiseerde collega's van Operational Support.

    Je administratieve taken zullen bestaan uit :

  • Het controleren van facturen, dit gebeurt volgens duidelijk afgelijnde procedures.
  • Facturen in detail analyseren vooraleer deze worden klaargezet voor terugbetaling.
  • Alle communicatie die binnenkomt van nabestaanden en andere contactpersonen toekennen aan het juiste dossier / de juiste dienst.
  • Profiel

    Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je spreekt perfect Nederlands en zeer goed Frans.
  • Je bent vlot communicatief en klantgericht, je houdt van contacten met klanten en bent empathisch.
  • Je bent een administratief sterk en houdt overzicht over je dossiers
  • Je weet informatie bevattelijk over te brengen en kan klachten op een diplomatische manier opvangen.
  • Je vindt het belangrijk om nauwkeurig te werken, verdiept je graag in dossiers en kunt snel een analyse maken; je bent je ervan bewust dat enig doorzettingsvermogen hierbij nodig kan zijn.
  • Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld, o.a. waar het aankomt op het delen en uitwisselen van kennis en informatie.
  • Evengoed kan je zelfstandig informatie opzoeken en verwerken.

  • Je beschikt over een goede kennis op vlak van computerprogramma's en internetgebruik. Nieuwe toepassingen krijg je gemakkelijk onder de knie.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyserenEen vooruitgangstraject voorstellen
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controlerenVerbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Aanbod

    Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je spreekt perfect Nederlands en zeer goed Frans.
  • Je bent vlot communicatief en klantgericht, je houdt van contacten met klanten en bent empathisch.
  • Je bent een administratief sterk en houdt overzicht over je dossiers
  • Je weet informatie bevattelijk over te brengen en kan klachten op een diplomatische manier opvangen.
  • Je vindt het belangrijk om nauwkeurig te werken, verdiept je graag in dossiers en kunt snel een analyse maken; je bent je ervan bewust dat enig doorzettingsvermogen hierbij nodig kan zijn.
  • Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld, o.a. waar het aankomt op het delen en uitwisselen van kennis en informatie.
  • Evengoed kan je zelfstandig informatie opzoeken en verwerken.

  • Je beschikt over een goede kennis op vlak van computerprogramma's en internetgebruik. Nieuwe toepassingen krijg je gemakkelijk onder de knie.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier