Je bent de belangrijkste schakel tussen klanten, productie en vertegenwoordigers.
Je beheert de bestellingen.
Je volgt bestellingen op tot aan de leveringen.
Je biedt vanuit je expertise advies aan de klanten.
Je voert bijhorende administratieve taken. denk aan het up-to-date houden van prijsboeken en klanten fiches opmaken.
Je behandelt klachten omtrent producten, leveringen en facturatie.
Ben je communicatief in het Nederlands en bij voorkeur ook in het Frans?
Heb je een eerste ervaring binnen Customer Service?
Werkt je graag nauwgezet, blijf je niet bij de pakken zitten en ben je stressbestendig?
Ben je zelfstandig én een teamplayer?
Kennen SAP & MS Excel geen geheimen voor jou?
Ben je op zoek naar een voltijdse baan? Kan jij je staande houden in een t in een zeer wendbaar en veerkrachtig bedrijf? Ben jij ee n snelle beslissingsnemer ?
Antwoord jij 3 keer volmondig ja, solliciteer dan nu!
Je ontvangt een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques,...
Verder kan je gebruik maken van een glijdend uurrooster met 1 dag thuiswerk per week
Na een succesvolle interimperiode volgt een vast contract