We verwelkomen graag dynamische en gedreven medewerkers om samen onze ambities waar te maken. Herken jij je ook in onze waarden duurzaamheid, digitaal werken en een dynamische werksfeer, waarin medewerkers zich met goesting inzetten voor hun klanten, voor een vlotte dienstverlening?
Hou jij van een job met veel afwisseling en zit klantvriendelijkheid in je bloed?
Denk je in oplossingen?
Ben je leergierig en hou je ervan om de ene dag inwoners verder te helpen aan de balie en de volgende dag om procedures na te kijken?
Krijg je energie van het helpen van mensen? Functieomschrijving
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde en enthousiaste medewerker voor de dienst burgerzaken.
In deze functie combineer je administratief werk met een belangrijk deel loketwerk.
Een klantvriendelijke houding, correcte en vlotte communicatie en zelfstandig werken zijn hierbij belangrijk.
Je ondersteunt het team burgerzaken bij de algemene taken van de dienst.
Profiel
Je kan zelfstandig en in team werken.
Je bent vriendelijk, communicatief en vlot in de omgang.
Je hebt zin voor initiatief en kan nauwgezet werken.
Je gaat georganiseerd en gestructureerd te werk.
Je krijgt snel nieuwe procedures en computertoepassingen onder de knie.
Je kan jezelf wetgeving eigen maken.
Je gaat met een grote verantwoordelijkheid om met persoonsgegevens op de dienst en respecteert de wet van de privacy.
Diploma hoger secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs
Aanbod Salaris
B ruto voltijdse maandwedde min. € 2.086,25 max. € 3.818,37
O ns aanbod
Loongegevens met de voor jou geldende anciënniteit kunnen steeds opgevraagd worden via de personeelsdienst.
Glijdend uurrooster (enkel voor administratief personeel)
Telewerken
35 verlofdagen bij een volledige tewerkstelling in het vakantiedienstjaar
Gratis hospitalisatieverzekering
Opbouw 2de pensioenpijler aan 3%
Fietsvergoeding woon werkverkeer € 0,25 / km
Tussenkomst in het openbaar vervoer.
Maaltijdcheques van € 8,00.
Ecocheques (€ 160 pro rato per jaar)
Steengoedbon (€40 pro rato per jaar)
Mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen
Tal van bijscholingsmogelijkheden.
De ruimte om met het team vernieuwende ideeën uit te werken en samen te zorgen voor de positieve uitstraling van ons bestuur.
Aansluiting bij de Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen-Vlaanderen (GDS-V)
Anciënniteit in andere openbare diensten en alle relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige kunnen onbeperkt gevaloriseerd worden op basis van tewerkstellingsattesten
Geslaagde kandidaten worden opgenomen in een wervingsreserve terecht (de wervingsreserve is 3 jaar geldig).
Interesse?
Zin in ons team te komen versterken? Surf naar www.steenokkerzeel.be / vacatures en stel je ten laatste op vrijdag 17 juni 2022 kandidaat via het online sollicitatieformulier.
Wie weet kom jij binnenkort terecht in een innovatieve werkomgeving waar je je dagelijks kan inzetten voor de burgers, mét aandacht voor je werk-privébalans en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
Heb je vragen of ben je op zoek naar meer info, neem dan gerust contact op met de Personeelsdienst via 02 254 19 12 of personeel steenokkerzeel.be
Wij helpen jou graag verder!