Call Center Agent Hasselt (Zomer 2021)
Konvert Office Hasselt
HASSELT
il y a 2j
source : VDAB

Functieomschrijving

Bij onze klant creëren ze een wereld van digitale mogelijkheden zodat mensen beter leven en slimmer werken. Jij zal tijdens de zomervakantie hun teams versterken.

Daarvoor heb je de keuze tussen administratieve, technische, call center of commerciële jobs.

Als Call Center Agent zal je onderstaand takenpakket uitvoeren :

  • Je behandelt simpele technische storingen .
  • Je geeft informatie aan klanten met enthousiasme en empathie . Bijvoorbeeld : raad over producten, diensten, facturatie,
  • Je geeft informatie aan de techniekers met evenveel enthousiasme en empathie.
  • Verder kom je enkel in aanmerking 1) als je de assessment volledig invult 2) als je volgende documenten : jouw Student Work-attest, inschrijvingsattest van het academiejaar 2020 - 2021, ID & CV doorstuurt naar hasselt.

    office konvert.be. Als je bent geselecteerd, contacteren wij jou tot midden juni .

    Profiel

  • Je bent minstens 18 jaar oud op 30 juni 2021 en hebt een geldig studentenstatuut tot 30 september 2021 met een saldo van minstens 200 uren als jobstudent (check student work).
  • Je kan vlot met een computer werken en hebt een goede kennis van de Microsoft Office-tools (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint).
  • Je beschikt over een meerderheid van de volgende kenmerken : communicatief, flexibel, punctueel, resultaat- en oplossingsgericht, stressbestendig, assertief, proactief .
  • Je bent nauwkeurig, analytisch sterk en hebt oog voor detail .
  • Je houdt van interactie met klanten en bent klantgericht ingesteld.
  • Je hebt interesse voor technologie en voor de producten en diensten van Proximus . Daarnaast ben je ook steeds bereid om nieuwe technologieën en procedures te leren kennen.
  • Je beschikt over een goede teamspirit , maar kan ook perfect zelfstandig aan de slag.

    Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Aanbod

    Je krijgt een studentencontract van 1 maand (voor één periode tussen juli en september)

  • Periode 3 : 02 / 08 - 30 / 08 / 2021
  • Je werkt van maandag tot en met vrijdag (7u36 / dag) .
  • Je ontvangt maaltijdcheques .
  • Je wordt vergoed voor jouw vervoerskosten van het openbaar vervoer .
  • Er wordt een opleiding voorzien.
  • Signaler cette offre d'emploi
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Postuler
    Mon email
    En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
    Continuer
    Formulaire de candidature