Service Delivery Manager
Cheops
Zaventem,Belgium
2 dagen geleden

Als je iemand bent die geen uitdaging uit de weg gaat en ervan houdt om uit je comfortzone te treden, dan ben je bij Cheops aan het juiste adres.

Bij ons kom je terecht in een community van gedreven en betrokken mensen.

Wat doe je als Service Delivery Manager?

Als Service Delivery Manager ben je verantwoordelijk voor de tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze geleverde diensten.

Voor de klant treed je op als centrale en vertrouwde adviseur die meedenkt over de juiste oplossingen op het vlak van IT & Business Technology in samenwerking met onze interne teams.

Jouw uitdagingen

Je zorgt ervoor dat je je klant door en door kent door hun behoeften en verwachtingen te begrijpen om zo de juiste dienstverlening te vertalen naar implementatie door het interne Cheops team.

Je waakt ook over de financiële gezondheid van contracten in jouw klantenportefeuille.

Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen, analyseren en bijsturen van de operationele dienstverlening in overeenstemming met de afgesproken SLA's.

Je bewaakt de kwaliteit van de diensten en zorgt ervoor dat de gemaakte afspraken worden nageleefd. Je monitort, rapporteert en bespreekt op regelmatige basis de resultaten met de klant en de interne afdelingen.

Je houdt de vinger aan de pols wat betreft de klanttevredenheid en zet concrete acties op met het oog op optimalisatie. Je streeft naar een continue verbetering op vlak van werkmethodes, processen en procedures.

Je coördineert de activiteiten tussen de verschillende interne en externe partijen bij kritische incidenten en schakelt tijdig de relevante stakeholders in.

Je verdiept je in de context van de klant en tracht opportuniteiten te identificeren voor het bredere commerciële aanbod van Cheops.

Jouw talent

Client Centricity is jouw passie. Je bouwt klantenrelaties op en onderhoudt deze door je in te leven in de business en de uitdagingen die onze klanten ervaren.

Must-haves :

  • Je hebt sterke communicatieve skills en weet te schakelen tussen alle niveaus (bedrijfsleiders, CxO level, IT & business management, )
  • Min 3 tot 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Kennis van ITIL methodologie.
  • Analytische geest met een hands-on aanpak.
  • Je kan meedenken met de klant en zet je 100% in om steeds win-win te creëren.
  • Strategisch inzicht en een natuurlijke feel voor opportuniteiten.
  • Heb jij ook dat ambitieuze karakter van Cheops?

    Met onze jarenlange ervaring is Cheops uitgegroeid tot kwaliteitslabel in IT & Business Technology Services. Je komt terecht in een team dat wordt geleid door een heldere toekomstvisie en waar we steeds tot het uiterste gaan voor onze klanten.

    We verleggen continu onze grenzen. Heb jij ook die gedrevenheid om samen vooruit te gaan? Solliciteer dan vandaag.

    Dynamische mensen verdienen dynamische voordelen

    Naast een aantrekkelijk salarispakket krijg je ook nog :

  • Diverse opleidingen op maat van jouw ambities
  • Bedrijf in volle groei met doorgroeimogelijkheden
  • Extralegale voordelen zoals een hospitalisatie- en groepsverzekering, gsm-abonnement...
  • Bedrijfswagen met premium uitstraling
  • Fun met het Cheops Event Team
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier