HR Administrator
Cordeel
Temse, België
5 dagen geleden

Profiel

Voor deze functie zoeken we iemand die :

  • gelukkig wordt van administratieve taken;
  • iemand die een bacheloropleiding Office Management / HR of een administratieve richting gevolgd heeft. Gelijkwaardig door ervaring kan uiteraard ook.
  • Een Bachelor werk en denkniveau is noodzakelijk;
  • hands-on ingesteld is, gedreven en gemotiveerd;
  • Je werkt graag in team maar ook zelfstandig en autonoom;
  • Je hebt bij voorkeur drie jaar ervaring in een gelijkaardige functie maar we bieden ook kansen aan junior profielen met de nodige gedrevenheid.
  • Je bent tweetalig (Frans / Nederlands) en spreekt en schrijft ook goed Engels. Dit is een must in deze functie.
  • Wij bieden

  • Hecht team waar je kennis, ervaring én successen deelt;
  • Aantrekkelijke salarisvoorwaarden, aangevuld door extralegale voordelen;
  • Moderne, informele werkgever met oog voor innovatie en groei;
  • Met passie bouwen aan projecten waar je trots op kunt zijn;
  • Dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Aandacht voor gezondheid, veiligheid, ambitie en geluk.
  • Tewerkstelling van op onze site te Temse.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier