Inbound helpdesk medewerker
WaW
ZELE
2 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als servicedesk medewerker in het call center ben je het eerste telefonisch aanspreekpunt in opdracht van jouw klant :

  • Je beantwoordt alle inkomende oproepen en mails van zowel Nederlandstalige als Franstalige klanten
  • Je gaat aan de slag met uitdagende technische problemen van klanten, lost deze op of verwijst ze correct door indien nodig
  • Je garandeert een vriendelijke en correcte dienstverlening, op maat van jouw klant
  • Je verwerkt alle info in moderne bedrijfsinterne systeem en / of in het interne systeem van de klant
  • Wie zoeken wij ?

  • Je bent een enthousiaste en communicatief persoon die met flair telefoons weet te beantwoorden, klanten op hun gemak stelt en hun vragen op een kwaliteitsvolle manier beantwoordt
  • Een bachelor of masterdiploma (talen, ...) is meegenomen, maar net zo waardevol is een eerdere relevante werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent zeer communicatief en taalvaardig en weet je vlot uit te drukken in zowel het Nederlands als Frans. Daarnaast kan je je plan trekken in het Engels.
  • Heb je nog kennis van andere talen ? Dt is mooi meegenomen !

  • Je bent spontaan, bijzonder klantvriendelijk en kan oplossingsgericht denken
  • In drukke situaties weet je het hoofd koel te houden en het overzicht te bewaren
  • Je kan complexe problemen het hoofd bieden en kan zelfstandig werken
  • Je typt snel en foutloos en je kunt vlot overweg met de PC en met nieuwe softwareprogramma's.
  • Je staat open voor feedback en je leert graag bij
  • Je bent flexibel niet op zoek naar een nine-to-five job : je werkt in een wisselend en ruim daguren systeem, bovendien ben je bereid één op twee weekends te werken
  • Je woont bij voorkeur in de onmiddellijke regio van Zele / Lokeren / Dendermonde
  • Jobgerelateerde competenties

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Aanbod

    Als inbound helpdesk medewerker kom je terecht bij een stabiele, gerenommeerde en innovatieve Waaslandse werkgever die veel belang hecht aan werknemerswelzijn.

    Het bedrijf heeft een warme en informele werksfeer en stimuleert initiatief en zelfontplooiing van de medewerkers.

  • Je start als uitzendkracht maar mag rekenen op een vast contract na succesvolle interim-periode
  • Je krijgt een voltijdse functie aangeboden maar ook een deeltijdse tewerkstelling (4 / 5e) is bespreekbaar
  • Na je opleidingsperiode en bij vaste indienstname krijg je de optie aangeboden om de helft van je werktijden / shiften van thuis uit te presteren
  • Je mag rekenen op een intensieve training en coaching op de werkvloer, die een stevige basis vormt voor jouw customer service skills.
  • Je krijgt een correcte verloning in verhouding tot je kennis en ervaring. Daarnaast zijn er tal van extralegale voordelen : maaltijdcheques, groepsverzekering en deelname aan een aantrekkelijk extra bonussysteem
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier