Onze klant is een gekende speler binnen de facilitaire dienstverlening. Hun kantoor is gelegen in hartje Antwerpen en is vlot te bereiken met de wagen en het openbaar vervoer.
Er heerst een gemoedelijke, informele sfeer. Je komt terecht binnen een gevarieerd personeelsbestand.
Functieomschrijving
Als Medewerker aankoop ben jij verantwoordelijk voor :
De uitvoering van het administratief ondersteunende inkoopproces.
De aanmaak en het beheer van een centrale database waarin alle inkoopcontracten gecentraliseerd en aangevuld worden.
Het verzamelen en controleren van alle administratieve gegevens van de huidige en nieuwe leveranciers en onderaannemers.
De beoordeling, kwaliteitscontrole (steekproefgewijs) en opvolging van de leveranciers.
Het bewaken van een correcte uitvoering van besproken aankoopprocedures.
Profiel
Je kan terugkijken op een relevante administratieve werkervaring of stage.
Je spreekt perfect Nederlands en je kan jezelf behelpen in het Frans.
Je bent administratief sterk en je hebt oog voor detail.
Je hebt een flexibele en hands on mentaliteit.
Aanbod
Een mooi salaris, aangevuld met extralegale voordelen.
Deel uitmaken van een gevarieerd, fijn personeelsbestand.
Een uitdagende functie met verantwoordelijkheid.