INTERNE CALL AGENT
FORUM JOBS TIELT
RUISELEDE
4 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Onze klant in Ruiselede zoekt een telemarketeer met ervaring die een vaste job wenst met veel afwisseling. Ben jij de persoon die we zoeken?

Solliciteer en lees dan zeker verder!

  • Geen cold calls, het gaat hem voornamelijk over het bellen van bestaande klanten / prospecten over bijvoorbeeld stand van zaken bestaande offertes, facturen etc.
  • Wie ben je?

  • Je hebt ervaring met telemarketing
  • Zeer aangename stem en een neutraal accent
  • Bereid om de producten goed te leren kennen zodat je met kennis van zaken spreekt
  • Op lange termijn deze job wensen uit te voeren
  • Talen : Nederlands en Frans!
  • Computerkennis zeer goed
  • Uren af te spreken met bedrijf
  • Liefst niet vroeg beginnen (rond 10u is ideaal)
  • Jobgerelateerde competenties

  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
  • Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
  • Een vooruitgangstraject voorstellen

  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
  • De graad van hoogdringendheid evalueren

    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)

    Aanbod

    We bieden een mooie verloning aan met andere voordelen.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier