Medewerker Klantendienst (m/v/x) te Mechelen
ADECCO
MECHELEN
6 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Ben je op zoek naar een job als Medewerker Klantendienst in Mechelen ?

Spreek en begrijp je vloeiend Nederlands ?

Hou je van telefonisch klantencontact ?

Lees snel verder, misschien ben jij de Medewerker Klantendienst die wij zoeken !

Je gaat aan de slag bij een fijn inbound & outbound callcenter in Mechelen.

Hier ga je aan de slag op de klantendienst van een energieleverancier.

Je bent verantwoordelijk voor :

  • Behandelen van inkomende oproepen en mails
  • Je assisteert klanten bij allerhande vragen
  • Dit kan gaan van overzetten of aanpassen van abonnement, facturatie, tot adreswijzigingen en algemene informatie
  • Ook klachtbehandeling is een onderdeel van je takenpakket
  • Je logt alle calls in de klantdossiers
  • Op die manier zorg je voor een correcte en duidelijke opvolging
  • Als Medewerker Klantendienst ben je verantwoordelijk voor aanmaken en aanpassen van klantdossiers
  • Je bent met andere woorden het eerste aanspreekpunt voor klanten, dit zowel telefonisch als per e-mail
  • Profiel

    Daarom zoeken wij een Medewerker Klantendienst met volgend profiel :

  • Je spreekt, begrijpt én schrijft vlekkeloos Nederlands
  • Je hebt reeds een eerste werkervaring binnen customer care
  • Je kan goed overweg met MS Office en diverse computerprogramma's
  • Een aangename, professionele telefoonstem is een absolute must
  • Uiteraard hou je van klantencontact en klantgericht werken
  • Je bent stressbestendig en kan een klacht vlot omzetten naar een positief gesprek
  • Verder ben je leergierig en pik je snel dingen op
  • Je bent sterk in probleemoplossend denken en handelen
  • Ook ben je als Medewerker Klantendienst sterk in actief luisteren om zo de beste oplossing te bieden aan de klanten
  • Tot slot ben je een echte teamplayer, met een passie voor customer service
  • Jobgerelateerde competenties

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Aanbod

    Je gaat fulltime, 4 / 5 of parttime aan de slag binnen een fijn bedrijf in Mechelen.

    Hier krijg je de kans je ervaring in customer care verder uit te bouwen.

    Je werkt van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 17u, of van 9u tot 17u30.

    Interne opleidingen en opvolging zorgen voor een snelle groei binnen de functie.

    Na een positieve interimperiode krijg je een vast contract aangeboden.

    Verder geniet je een mooie verloning. Deze wordt van zodra vast in dienst aangevuld met extralegale voordelen.

    Ben jij de Medewerker Klantendienst die wij zoeken ?

    Solliciteer via de blauwe knop rechts of stuur een mail met je CV naar mechelen.170 adecco.be

    Veel succes en tot snel!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier