ICT Service Desk Agent
Mediamarkt
Media Markt - Saturn BelgiumConnexions Business Park - Brusselsesteenweg 496 - bus 2 1731 Zellik © Copyright 2018 MediaMarkt MediaMarkt Jouw grote keuze Tot jouw dienst Jouw account Hulp nodig? Volg ons! Download ons! Alle prijzen zijn in Euro's en incl. btw. - © Copyright 2019 - Media Markt | MMS Online Belgium NV/SA, RPR Brussel/RPM Bruxelles 0846.855.431, Brusselsesteenweg 496, bus2, B-1731 Zellik MediaMarkt gebruikt cookies om je een betere webshop te kunnen bieden.Cookies zijn kleine bestanden die we tijdelijk op jouw PC plaatsen om ervoor te zorgen dat je je niet telkens opnieuw moet aanmelden of dezelfde gegevens dient in te vullen. Cookie informatie (instellingen)MediaMarkt gebruikt cookies om je een betere webshop te kunnen bieden.Cookies zijn kleine bestanden die we tijdelijk op jouw PC plaatsen om ervoor te zorgen dat je je niet telkens opnieuw moet aanmelden of dezelfde gegevens dient in te vullen.Functionaliteit cookiesStatistiek cookiesMarketing cookiesDeze cookies zijn toegestaan:Functionaliteits-cookiesStatistische optiesInformatie delenZakelijk opportuniteit voor social media Advertenties op basis van uw voorkeurenDeze cookies zijn niet toegestaan:
6 dagen geleden

Media Markt is met meer dan 1000 winkels de absolute N 1 in consumer electronics, huishoudelektro, multimedia, CD en DVD in Europa.

Het geheim van ons succes? Het talent en de passie van onze medewerkers aan wie we autonomie en verantwoordelijkheden toevertrouwen.

In het kader van onze continue groei is ons team van de hoofdzetel te Asse-Zellik op zoek naar nieuw talent (m / v) :

Uw taken :

Binnen het Shared Service Center ICT is de afdeling Service Desk het eerste aanspreekpunt voor de interne klanten met betrekking tot vragen en storingen.

Je probeert zoveel mogelijk zelfstandig op een klantvriendelijke manier de winkels / service center te helpen om de storing op te lossen, dan wel de vraag te beantwoorden.

Je bent probleemeigenaar en zal dus ook eigenaar blijven van het probleem van de klant in geval van doorzetten naar de tweede lijn.

De Service Desk Agent werkt tijdens de kantooruren en zal tevens deelnemen aan de permanentiedienst.

Taken & Verantwoordelijkheden :

  • Bemannen van de ICT Servicedesk (1ste lijns)
  • Aannemen, behandelen en afhandeling van servicedesk tickets (1ste lijns)
  • Probleemeigenaar : Bewaking servicedesk tickets (1ste & 2de lijns)
  • Oplossen van storingen en uitvoeren van onderhoud, zelfstandig of in overleg met externe dienstverleners
  • Functioneel aansturen en adviseren van systeembeheerders in de vestigingen
  • Participeren in change projecten en / of expansie projecten
  • Documenteren van processen en / of procedures binnen het vakgebied evenals modificaties aan huidige documentatie
  • Om de beurt bemannen van de wachtdienst
  • Uw profiel :

  • Je beschikt over over een diploma in een ICT richting of over een eerste ervaring op een helpdesk.
  • Actuele kennis van ICT systemen is noodzakelijk
  • Klant- & resultaatgericht gecombineerd met goede sociale vaardigheden
  • Zelfstandig, organisatorisch sterk, analytisch en probleem-oplossend vermogen
  • Goede kennis van het Nederlands en het Frans (spreken en schrijven) en zich kunnen behelpen in het Engels
  • In bezit van een rijbewijs
  • Interesse?

    We bieden je een bediendencontract van onbepaalde duur, aangevuld met diverse extralegale voordelen. Als werknemer geniet je bovendien leuke personeelskortingen! Door onze gestage groei kan je uitkijken naar reële doorgroeimogelijkheden in functie van je capaciteiten.

    Elke nieuwe medewerker kan zich ontplooien aan de hand van ons uitgebreid opleidingsaanbod. En last but not least : een organisatie waar engagement en passie centraal staan!

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier