Order Entry medewerker
Robert Half
DIEGEM
4 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

OfficeTeam is momenteel op zoek naar een Halftijdse administratief bediende aankoopdienst (50%) (M / V / X) voor een firma gelegen in Diegem voor een uitzendopdracht van 9 maanden met zicht op vast contract.

Het gaat om een snelle opstart. Er wordt deeltijds van thuis gewerkt.

Onze klant is actief in de medische sector (farma). Het is een internationale speler. Het bedrijf is zeer makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en er is ook parking.

In dit team wordt er halftijds op kantoor en halftijds van thuis uit gewerkt. Je komt terecht in een klein team van ervaren collega's.

Als halftijdse administratief bediende aankoopdienst heb je de volgende verantwoordelijkheden :

  • Je werkt voor het aankoopdepartement voor de Belgische en de Nederlandse markt;
  • Je stelt in overleg met de managers de planning voor de aankoop van die maand op;
  • Je volgt de voorraad op en bestelt tijdig producten bij;
  • Je houdt lijsten bij van de dagelijkse verkoopcijfers;
  • Je controleert leverbonnen en bestellingen;
  • Je bereidt dossiers voor voor stockvrijgave;
  • Je hebt veel contacten met het magazijn;
  • Je beantwoordt inkomende telefoons en mails met vragen;
  • Je maakt artikelen aan in de database;
  • Je stuurt bestellingen op naar leveranciers en volgt de bestelbonnen op;
  • Je volgt nieuwe producten en recalls op;
  • Je volgt te vernietigen producten op;
  • Je coördineert etiketten en nieuwe verpakkingen.
  • Profiel

    De vereiste kwalificaties als halftijdse administratief bediende aankoopdienst zijn :

  • Je beschikt over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring;
  • Je hebt ervaring binnen customer service of commerciële binnendienst;
  • Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als geschreven, en een goede kennis van het Engels;
  • Je beheerst vlot MS Office;
  • Je bent op zoek naar een halftijdse functie op de lange termijn;
  • Je bent administratief sterk;
  • Je volgt nauwkeurig procedures;
  • Je bent leergierig.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Administratieve dossiers samenstellen
  • Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

    Aanbod

    De voordelen voor deze functie zijn :

  • Halftijdse functie- invulling naar keuze op 4 dagen;
  • Functie met zicht op vast contract;
  • Competitief salaris;
  • Maaltijdcheques ;
  • Halftijds thuiswerk, halftijds kantoorwerk na de initiële opstart op kantoor;
  • Fijne werkomgeving in moderne kantoren.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier