Customer Service Agent
Mainfreight
GENK
1 dag geleden

10 januari 2022

Customer Service Agent

Transport Genk, België

Mainfreight streeft naar een voortdurende verbetering van de samenwerking met haar klanten om zo langdurige partnerships uit te bouwen.

Jouw rol als customer service medewerker en een open en transparante communicatie zijn hierin key.

Het takenpakket :

Dagelijks sta je in contact met de grootste accounts van onze vestiging

Je bent hun eerste aanspreekpunt

Je coördineert de correcte afhandeling van hun vragen

Om een goede service te bieden volg je hun transporten proactief op en overleg je met de andere teams

Samen met de operationele teams zorg je ervoor dat performance targets behaald worden.

Jouw profiel :

Je begrijpt dat customer service ons visitekaartje is

Je kan je inleven in de klant en doet er alles aan om een uitstekende service te leveren

Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans; je kan een gesprek voeren in het Duits en Engels

Je gaat nauwkeurig en analytisch te werk

Je wil blijven bijleren

Je werkt graag in teamverband

Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.

Ons aanbod :

De Mainfreight cultuur : passie en teamwork zitten in ons DNA

Aantrekkelijk salaris met mooie extralegale voordelen (ADV, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, etc.)

Een professionele werkomgeving met gedreven collega’s

Een opleidingstraject op jouw maat

Kansen om jezelf te ontwikkelen én, als dat je ambitie is, intern door te groeien

De ruimte om mee te denken en initiatief te nemen.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier