Ben jij een geboren problem solver? Hou je van variatie en sta je graag in contact met mensen? Lees dan zeker verder, misschien word jij wel onze nieuwe collega! Als Support Engineer ben je verantwoordelijk voor de ondersteuning en het onderhoud van de infrastructuuromgeving bij onze klanten.
Je analyseert problemen en gaat op zoek naar de beste oplossing. Hierbij maak je gebruik van een ticketing systeem. Verder verzorg je ook de installatie en configuratie van nieuwe servers, documentatie, patching, .
Kortom een veelzijdige functie waar je in aanraking komt met verschillende technologieën : Active Directory, O365, Windows server, Microsoft Azure platform, bedrijfsspecifieke applicaties, Hardware, netwerken, .
Wie we zoeken Je hebt een Bachelor diploma in ICT of gelijkwaardig door ervaring Je hebt minstens 2 jaar ervaring in een gelijkaardige functie (Helpdesk / Support / system administrator) Je hebt een brede technische kennis van : Office 365, Windows server, netwerkbeheer, Hardware, .
Je hebt kennis van of interesse om je verder te verdiepen in Microsoft Azure, ITIL Je bent een echte teamplayer Je hebt een sterk redeneervermogen en haalt voldoening uit het oplossen van problemen Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, goede kennis Frans is een pluspunt Wat we bieden Je draagt bij tot uitdagende projecten bij top internationale en Belgische bedrijven uit diverse sectoren Je werkt in een HighTech omgeving met focus op kennis en innovatie, een open no-nonsense bedrijfscultuur met ruimte voor eigen initiatief Je houdt uw technische en sociale vaardigheden up-to-date op onze Ordina Academy en wordt ondersteund bij het behalen van certificaten Je ontvangt een competitief salarispakket met bijkomende voordelen zoals een bedrijfswagen, laptop, verzekeringspakket, maaltijdcheques, onkostenrekening etc.
Je kan deelnemen aan leuke business- en teambuildingsactiviteiten Je kan je netto salaris optimaliseren dankzij onze IP-reward