Financieel expert facturatie en artsenhonoraria
AZ Sint-Maria
Halle, BE
6 dagen geleden
source : Zorgjobs.be

Aanbod

Wij bieden jou een voltijds contract van onbepaalde duur.

Jouw salaris wordt aangevuld met een pakket aan extra legale voordelen zoals : 25 dagen vakantie, ruime interne en externe bijscholingsmogelijkheden, gratis hospitalisatieverzekering (na 6 maanden), groepsverzekering, bedrijfsrestaurant, gratis parking, vlotte bereikbaarheid van ons ziekenhuis, glijdende werkuren (tussen 7u30 en 18u) en tal van andere voordelen en kortingen.

Je zal werken binnen een dynamische en inspirerende omgeving met een eigentijdse infrastructuur en up-to-date uitrusting

Functie

Jouw takenpakket bestaat uit 3 belangrijke pijlers :

Artsenhonoraria :

  • Je staat in voor de parametrisatie mbt de financiële contracten van artsen en hun uitbetalingen ;
  • Je volgt contractwijzigingen van artsen op en laat de afrekeningen van de honoraria vlot verlopen ;
  • Het opvolgen van de lopende elektronische prestatieformulieren neem jij voor jouw rekening met aandacht voor de verschillende linken naar facturatie en artsenhonoraria ;
  • Facturatie :

  • Je maakt deel uit van het team dat instaat voor een correcte maandelijkse facturatie met de verschillende stappen van voorbereiding, opstart en naverwerking, en dit voornamelijk met betrekking tot de artsenhonoraria ;
  • Je bouwt mee aan het correct parametriseren in de software Oazis, meer specifiek zorg je mee voor het opzetten en up to date houden van deze software i.f.v.
  • de geldende RIZIV-reglementering ;
  • Je formuleert voorstellen om de werking van de facturatiedienst te verbeteren ;
  • Analyse en rapportering :

  • Je voert analyses uit ter controle van de artsenadministratie en doet voorstellen met het oog op optimalisatie ;
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor het opmaken van rapporten.
  • Binnen dit takenpakket werk je nauw samen met je collega’s van de dienst administratie / facturatie en krijg je leiding van en rapporteer je aan het diensthoofd van deze dienst.

    Je werkt volgens de voorgeschreven procedures en regels.

    Profiel

  • Je behaalde minstens een diploma van bachelor in een bedrijfseconomische richting ;
  • Je kan terugblikken op een praktische ervaring van minimum 5 jaar ;
  • Je kan je zelfstandig en met de nodige motivatie inwerken in ongekende materie ;
  • Het is voor ons een pluspunt indien je reeds vertrouwd bent met de ziekenhuiswetgeving en de RIZIV-reglementering ;
  • Bij voorkeur heb je ervaring met de software van Oazis, SAP en Forcea ;
  • MS Office en in het bijzonder Excell kent voor jou nog weinig geheimen ;
  • Je bent sterk analytisch ingesteld en je beschikt over een flexibele, constructieve en communicatieve basishouding met zin voor diplomatie
  • Je werkt graag projectmatig en het systematisch opvolgen van processen en gemaakte afspraken vind je uiterst belangrijk ;
  • Je bent een echte teamplayer en helpt graag anderen met jouw expertise.
  • Taal

    Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands.

    Wil je graag ons team komen versterken? Klik op Solliciteer nu’ en bezorg ons jouw cv en motivatiebrief .

    Wij nemen zo snel mogelijk contact op met jou.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier