Quality manager met firmawagen
We and Work
Machelen
1 dag geleden

Functieomschrijving

  • Ontwikkeling van kwaliteitsbeleid, kwaliteit (controle) procedures.
  • Interne meethoden ontwikkelen.
  • Evaluatie van de uiteindelijke output van diensten om hun kwaliteit te bepalen.
  • Contact met klanten en feedback verzamelen.
  • Rapporteren maken over KPI's van de kwaliteitsrapportage.
  • Rapporteren aan het hogere management over kwaliteitsproblemen.
  • Volgt relevante ontwikkelingen op het gebied van kwaliteit, zoals nieuwe normen, richtlijnen en regelgeving die gevolgen kunnen hebben voor de organisatie.
  • Op basis van feedback en analyse, adviezen opstellen met suggesties om de kwaliteit te verhogen en te borgen aan het managament.
  • Meetings met afdelingsmanagers met als doel het evalueren en verbeteren van processen.
  • Organiseert en begeleidt kwaliteitsbijeenkomsten.
  • Organiseert en geeft trainingen en bijscholingen.
  • Begeleidt de uitvoering van het kwaliteitsbeleid, de systemen en de daarbij behorende veranderingsprocessen.
  • Houdt het kwaliteitsmanagementsysteem up-to-date.
  • Identificeert risico's en knelpunten binnen de organisatie die voortkomen uit adits, klachten,... maakt analyses en stelt verbetervoorstellen op.
  • Neemt deel aan werk-en projectgroepen.
  • Uitvoeren van audits, zowel intern als bij leveranciers.
  • Analyseren van data over bedrijfs-en productieprocssen, eventueel door middel van data-analyses.
  • Functie-eisen

  • Je behaalde een Bachelor of relevante werkervaring van minimaal 5 jaar.
  • Je bent analytisch sterk en hebt oog voor beteringen.
  • Kennis van kwaliteitsmanagementsystemen, ISO-normen 9001 (ISO 14001 & 45001 is een pluspunt).
  • Kennis van GDP en ISO 13485 is een plus.
  • Je beheerst perfect de Nederlandse en Engelse taal.
  • Je hebt management en change management skills.
  • Arbeidsvoorwaarden

  • Een vast contract van onbepaalde duur.
  • Marktconform salaris + maaltijdcheques + ecocheques + hospitalisatieverzekering + pensioensparen + laptop en nodige tools.
  • 13de maand.
  • Bedrijfswagen met tankkaart.
  • GSM + abonnement.
  • Home-office mogelijk.
  • Een functie in dagdienst met glijdende uren (opstart tussen 7u / 10u - 17u / 18u).
  • 20 vakantiedagen + 6 ADV dagen.
  • Gratis parking voor het gebouw.
  • Elke vorm van opleidingen / trainingen wordt aangemoeid, zowel intern als extern.
  • Werken in een internationale omgeving en mogelijkheden om door te groeien.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier