Teamleader SOHO Retention
Telenet
Brussel, Belgium
9 uur geleden

Werken in het Telenet SOHO Retention team

Ben je een echte people leader pur sang en draag je de klant heel hoog in je vaandel? Then you are the one we are looking for! Binnen Telenet zijn we op zoek naar een people leader die net zo gepassioneerd is van customer experience, mensen en kwaliteit als onze voltallige ploeg medewerkers binnen de afdeling SOHO Service Center.

SOHO staat hierbij voor Small Office, Home Office , kleine ondernemers dus. Je coacht, stuurt en inspireert je team en tegelijk werk je mee aan verschillende projecten.

Je taken als teamleader

Als teamleider bij SOHO Retention hou je verschillende ballen tegelijk in de lucht. Je zorgt voor de operationele aansturing van je team, kijkt waar we onze processen en werkwijze nog kunnen verbeteren, en slaat de brug tussen je teamleden, de klant en onze stakeholders.

Je geeft actief leiding aan een team van 10 à 20 mensen, in goeie en slechte tijden . Je viert hun successen en helpt hen omgaan met frustraties.

Je zorgt ervoor dat ze over alles beschikken om hun job naar behoren te doen wat zeggen we : om hun job fantastisch te doen.

Dit houdt in dat je je team gepast weet te informeren en transparant kan communiceren.

Je draagt bij aan de Grow filosofie die we bij Telenet hoog in het vaandel dragen en helpt elk individu zich ontwikkelen.

Je bent verantwoordelijk voor het behalen van de operationele & sales doelstellingen. Je meet en evalueert zowel kwalitatieve als kwantitatieve indicatoren, en zet alle hens aan dek om ze bij te sturen als dat nodig is, zodat we het kwaliteitsniveau halen dat bij Telenet past.

Je hebt oog voor een excellente klantbeleving en weet dit te vertalen in je dagelijkse coaching.

Je brengt de Telenet-strategie tot leven.

Je kan proactief verschillende rapporteringen interpreteren en grijpt in en zet acties op indien nodig.

Je draagt vol trots de resultaten uit van ons beleid, zowel binnen als buiten Telenet.

Je start nieuwe initiatieven op om verschillende processen te verbeteren en je documenteert je stappen.

Wat wij te bieden hebben

Je komt terecht in een bedrijf dat volop in jou investeert, en dat je werkomgeving optimaal aanpast aan wat jij nodig hebt.

Zo kun jij je ontplooien en tegelijk waken over je werk-privébalans. Wat we nog in de strijd gooien?

Je krijgt alle ruimte om je expertise verder te ontwikkelen. We stimuleren je persoonlijke groei met interne mobiliteitskansen en uitgebreide leermogelijkheden.

De mogelijkheid om flexibel te werken, thuis of in één van onze open en gezellige co-working spaces.

Een gevarieerde job waarin je meetbare resultaten neerzet en je stempel drukt op de Telenet-vibe.

Een competitief brutomaandloon dat we aanvullen met een heleboel extralegale voordelen.

Het fijne gezelschap van collega’s die net zo gepassioneerd zijn als jij.

Onze ideale teamleader SOHO Retention

is een echte mensen-mens’ die bovendien kaas gegeten heeft van de ideale customer journey.

Je hebt een eerste relevante ervaring, met een team aansturen, als trainer, of een andere job in een dienstverlenende omgeving, bijvoorbeeld.

Je hebt goeie problem solving skills en schiet niet in een kramp bij strakke deadlines.

Je kunt werken met kwantitatieve en kwalitatieve KPI’s en de rapportage ervan.

Je communiceert vlot in het Nederlands en het Engels en weet vanuit je wervende communicatiestijl een team in beweging te brengen.

Je bent iemand die proactief initatief en ownership neemt, eerder dan een afwachtende houding aan te nemen.

Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word teamleader SOHO Retention bij Telenet. Solliciteer nu.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier