Helpdesk support NL/FR
ACCENT TELETALENT
GENT
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als klantendienstmedewerker ben je verantwoordelijk voor onderstaande :

  • je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en eigen winkels
  • je bent te bereiken via telefoon, mail, chat en sociale media
  • je beantwoordt alle mogelijke vragen van de klanten en doet met een hoge klantenservice in het achterhoofd
  • je vult de klantendossiers aan met alle nodige informatie die nodig is en volgt deze dan ook verder op indien nodig
  • Bedrijfsinformatie

    Onze klant is dé specialist in tuin- en interieurmeubilair. Ze zijn sterk gefocust op een eerlijke prijs / kwaliteit verhouding en hebben een hart voor hout.

    Ze selecteren alleen eerlijke en duurzame producten. Hun medewerkers zijn de sleutel tot hun succes. Op dit moment bevinden de hoofdkantoren zich in Oostkamp.

    Er staat een verhuis op de planning richting Gent naar een pand met nieuwe kantoren. Datum hiervan is nader te bepalen. Beide complexen zijn wel bereikbaar met het openbaar vervoer.

    Profiel

    Onze klant verwacht van zijn klantendienstmedewerkers het volgende :

  • je houdt van communicatie via verschillende mediums (mondeling en schriftelijk)
  • je hebt een commerciële ingesteldheid waarbij je onmiddellijke service hoog in het vaandel draagt
  • je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en Frans ( een must) : je schrijft zonder grammaticale - en spellingsfouten
  • je hebt een vlotte babbel en laat je door stress en drukte niet uit het lood slaan
  • Je bent gemotiveerd, oplossingsgericht en klantgericht.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

    Aanbod

    Onze klant biedt zijn klantendienstmedewerkers :

  • een voltijds contract, optie vast
  • uren tussen 8u30 en 17u30.
  • een tewerkstelling in Oostkamp met eventuele verhuis richting Gent (datum onder voorbehoud)
  • ruimte tot thuiswerk
  • een bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring + maaltijdcheques van 8euro / dag
  • een opleidingstraject met een ervaren buddy
  • een plaatsje in een snel groeiend bedrijf met no-nonsens aanpak en open / directe communicatiestijl
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier