Helpdesk agent
Agfa-Gevaert Group
Mortsel, BE
13 dagen geleden

Agfa HealthCare, een onderdeel van de Agfa-Gevaert Groep, is een toonaangevende wereldwijde leverancier van diagnostische beeldvorming en IT oplossingen in de gezondheidszorg.

Wij ontwerpen, ontwikkelen en leveren state-of-the-art systemen voor het registreren, beheren en verwerken van diagnostische beelden en klinische & administratieve informatie voor ziekenhuizen en zorginstellingen.

Je maakt deel uit van de Agfa HealthCare IT Servicedesk van de regio België-Frankrijk-Luxemburg. Binnen dit jong en dynamisch team ben je een belangrijke schakel in het leveren van technische support en remote service aan onze klanten.

Na een interne opleiding ben je vertrouwd met onze producten en processen. Onze activiteiten zijn full time in binnendienst.

Functieomschrijving

Als eerstelijns support engineer ben je mee verantwoordelijk voor de ondersteuning aan onze klanten. Je ondersteunt onze klanten telefonisch en / of door middel van een verbinding op afstand.

De variatie aan taken vereist dat je een echte teamspeler bent.

Je belangrijkste taken bestaan uit :

  • Het kwalificeren en behandelen van nieuwe incidenten en vragen volgens de voorgeschreven procedures
  • Het correct documenteren van je acties in ons service management systeem
  • Het uitvoeren van eenvoudige aanpassingen (standaard wijzigingen)
  • Het escaleren van complexe incidenten en vragen naar de tweedelijns support
  • Het dagelijks opvolgen van incidenten die door de 24 / 7 wachtdienst werden behandeld
  • Het beurtelings deelnemen aan de 24 / 7 wachtdienst
  • Jouw profiel

  • Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs bij voorkeur in een ICT-gerelateerde richting.
  • Je bent geboeid door ICT en ziet IT problemen als een uitdaging om meer te leren.
  • Een basiskennis van ITIL is een pluspunt.
  • Je bent een doorzetter die nauwkeurig en gestructureerd te werk gaat.
  • Je communiceert vlot en beschikt over een goed inlevingsvermogen, waardoor je in staat bent om onze klanten op een vriendelijke en duidelijke manier te woord te staan.
  • Je bent analytisch ingesteld en gaat discreet om met vertrouwelijk informatie.
  • Je bent flexibel en een teamspeler. Je leert graag en deelt graag je ervaringen en kennis met de andere teamleden.
  • Je bent vertrouwd met kantoortoepassingen als Word en Excel en bekend met IT-begrippen als servers, werkstations, netwerk, database, webtoepassingen etc.
  • Je hebt voeling met de HealthCare-wereld .
  • Je spreekt en schrijft goed Frans en Nederlands. Een mondvol Engels is eveneens welkom.
  • In ruil voor je inzet en enthousiasme bieden wij een aangename en professionele werksfeer in een bedrijf dat aandacht heeft voor de ontwikkeling van zijn medewerkers.

    Wij bieden :

    Een uitdaging van formaat in een boeiend, innovatief en hoogtechnologisch bedrijf, omgeven door experten. Je krijgt een competitief salarispakket aangevuld met extralegale voordelen, interessante trainingen en vele doorgroeimogelijkheden.

    Plaats van tewerkstelling : Het grootste deel van deze activiteiten gebeurt vanuit onze servicedesk in ons HQ in Mortsel.

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier