SENIOR TEAM MANAGERS (Ref. 2021/2026)
24+
Berchem, Antwerpen, België
2 dagen geleden
source : Jobat

Het team HCC’ (Homebanking Contact Center) beantwoordt in eerste lijn vragen in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van KBC-producten voor elektronisch bankieren op Windows, Mac, tablet en smartphone.

Het team PSN’ (Personenbeheer) zorgt voor het updaten van administratieve persoonsgegevens van KBC-klanten en verstrekt informatie omtrent persoonsgegevens aan KBC-kantoren en officiële instanties.

Functie :

  • Je staat in voor de coaching, ontwikkeling en ondersteuning van een team 24 plussers en dit op een open en interactieve manier.
  • Je bewaakt de resultaten van het team en zorgt dat deze op de juiste manier bijdragen aan de doelstellingen van het bedrijf.
  • Je wordt betrokken in het volledige proces van people management, van aanwerving over opleiding tot opvolging.
  • Je bent samen met je collega-team managers het aanspreekpunt voor de opdrachtgever binnen KBC.
  • Je werkt samen met je collega-team managers aan de overkoepelende doelstellingen van het team, maar je kan ook perfect zelfstandig werken op je eigen acties en doelstellingen in overleg met je directe leidinggevende (Service Delivery Manager).
  • Je denkt kritisch mee na over de dienstverlening, processen en kwaliteitsdoelstellingen. Je participeert hiertoe aan denkoefeningen, formuleert voorstellen ter verbetering, oefent een actieve signaalfunctie uit t.
  • a.v. de leiding, enz. Ook op bedrijfsniveau werk je actief mee aan de realisatie van overkoepelende doelen.

  • Bachelor niveau of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt minstens 5 jaar professionele ervaring als teammanager / leidinggevende.
  • Ervaring in een contact center of customer service omgeving is een belangrijk pluspunt.
  • Je kan teams zowel op een mensgerichte als taakgerichte manier leiden.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden : je kan op een opbouwende manier mensen te woord staan en motiveren. Je kan je communicatiestijl afstemmen op verschillende situaties en gesprekspartners.
  • Je bent leergierig, kritisch en analytisch ingesteld. Je kan de nodige info verzamelen om onderbouwde standpunten in te nemen.
  • Je bent verantwoordelijk en stressbestendig. Ook onder hoge werkdruk blijf je gestructureerd en proactief te werk gaan, deadlines schrikken je niet af.
  • Je kan vlot met de computer en MS-Office overweg. Je hebt voldoende affiniteit met digitale toepassingen voor eindgebruikers (apps) (voor het team HCC is dit belangrijk).
  • Je beheerst het Nederlands perfect (zowel mondeling als schriftelijk) en je hebt een goede kennis van het Frans.
  • Een groeiende en snel evoluerende organisatie.
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn : een aangename werkplek.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, laptop, vergoeding treinabonnement, enz.).
  • Aantrekkelijke KBC-groepsverzekering.
  • Interessante KBC- en VAB-personeelsvoordelen.
  • Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.
  • Binnen 24+ staat kwaliteit boven kwantiteit, waardoor we ons kunnen onderscheiden binnen de sector van customer care centers.
  • Voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Specifieke arbeidsregeling :

  • De medewerkers van HCC’ werken in een roulerend shiftensysteem, met uren tussen 8u s ochtends en 22u s avonds, van maandag tot vrijdag (op zaterdag van 9u tot 17u).
  • Van de teammanager verwachten we flexibiliteit om in beurtrol tijdens deze uren beschikbaar te zijn.

  • De medewerkers van PSN’ werken van maandag tot en met vrijdag van 8u30 tot 17u.
  • Ben je gepassioneerd door deze functie?

    Voor een snelle behandeling van je kandidatuur reageer je via www.auli.be .

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier