Assistant Manager - Oostakker
Carrefour Belgium NV
Gent, Oost-Vlaanderen, BE
4 dagen geleden
source : Jobat

Als Assistent Afdelingsmanager binnen Carrefour Belgium zorg je voor de coördinatie en de opvolging van de taken die de medewerkers van jouw afdeling uitvoeren.

Je rapporteert aan de Afdelingsmanager.

Je verantwoordelijkheden zijn de volgende :

  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor de aanwezigheid van correcte prijsetiketten.
  • Samen met het team aan een aantrekkelijke presentatie van de afdeling werken.
  • De opvolging van de bestellingen, het voorraadbeheer en de werkorganisatie van het team.
  • De principes van het aanvullen en de verkoop kennen en deze toepassen.
  • Toepassen van de procedures eigen aan de afdeling en je vakgebied.
  • Voorstellen aan de afdelingsmanager doen om de commerciële acties, opvolging van de voorraad en de organisatie van het werk in het algemeen te verbeteren.
  • De manager ondersteunen in het behalen van de vooropgestelde targets en hem / haar tijdens zijn / haar afwezigheid vervangen
  • Je profiel :

  • Je bent in het bezit van een diploma Secundair Onderwijs (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je hebt een eerste professionele ervaring binnen de verkoop / retail / horeca of catering en affiniteit met werken op de werkvloer.
  • Je bent klant- en resultaatgericht.
  • Je beschikt over potentieel om een team aan te sturen.
  • Je neemt initiatief.
  • Je bent sterk in organiseren en plannen en je kan prioriteiten stellen.
  • Je bent flexibel ingesteld. Werken in een wisselend uurrooster en op zaterdag schrikt je niet af.
  • Je bent een teamspeler en communiceert vlot.
  • Wij bieden :

  • Een leuke en dynamische werkomgeving : onze Hypermarkt van Oostakker in de Oude Bareelstraat 85 in 9041 Oostakker.
  • Een boeiende job waarin je je vaardigheden en kennis door middel van voortdurende vormingen kan ontwikkelen en verruimen..
  • Reële doorgroeimogelijkheden.
  • Een aantrekkelijk salaris en een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen.
  • Je bent in het bezit van een diploma Secundair Onderwijs (of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je hebt een eerste professionele ervaring binnen de verkoop / retail / horeca of catering en affiniteit met werken op de werkvloer.
  • Je bent klant- en resultaatgericht.
  • Je beschikt over potentieel om een team aan te sturen.
  • Je neemt initiatief.
  • Je beschikt over goede organisatorische vaardigheden en je kan prioriteiten stellen.
  • Je bent flexibel ingesteld. Werken in een wisselend uurrooster en op zaterdag schrikt je niet af.
  • Je bent een teamspeler en communiceert vlot.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier