Telemarketeer
SYNERGIE CAREERS KLEIN-BRABANT
WILLEBROEK
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor een van onze klanten zijn we op zoek naar een telemarketeer.

Wat doe je?

  • Bellen. En liefst nog veel ook, maar altijd voor veel verschillende uitdagende projecten.
  • Je bent de stem van de commerciële afdeling van onze klant.
  • Je regelt afspraken, verzorgt de administratie en zorgt ervoor dat jouw accountmanager elke dag druk bezig is met verkopen.
  • Je ontmoet jouw klanten om zo nog betere afspraken te boeken.
  • Profiel

  • Je spreekt vloeiend Nederlands, een goede kennis Frans of Duits is een extra troef
  • Je hebt een mature en professionele houding
  • Je hebt reeds ervaring in een gelijkaardige functie (affiniteit met bellen)
  • Je hebt een leuke en warme stem.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controlerenVerbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangenDe graad van hoogdringendheid evaluerenDe interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyserenEen vooruitgangstraject voorstellen
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Aanbod

  • Een leuke job met veel variatie en leuke collega’s. De ene al wat zotter dan de andere.
  • Een motiverend salaris met bijkomend maaltijdcheques en woonwerkvergoeding.
  • Bij vaste indienstname krijg je ook een hospitalisatieverzekering.
  • Snelle opstart en werkzekerheid!
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier