Planner dienstencheques
i-mens
Brugge, West-Vlaanderen, BE
4 dagen geleden

Jouw profiel

  • Je behaalde minstens een diploma hoger secundair onderwijs.
  • Jouw Nederlands is uitstekend en je kan je behelpen in het Frans(enkel mondeling)
  • Je kan goed overweg met MS-office en bent vlot in het aanleren van nieuwe softwareprogramma’s.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een functie als (personeels-)planner en hebt kennis van planningssoftware.
  • Kennis Quintiq is een meerwaarde .
  • Ons aanbod

  • Contract van bepaalde duur tot 29 / 04 / 2022.
  • Werkregime : voltijds, 6 uur op dinsdag of donderdag, andere dagen 8 uur.
  • Opstart voorzien : 02 / 11 / 2021.
  • Plaats van tewerkstelling : afdeling Brugge / afdeling Oostende.
  • Het minimum startsalaris aan nul jaar anciënniteit bedraagt € 2.237,92(bruto-maandsalaris voor een voltijdse tewerkstelling, aangepast aan de huidige index).
  • Je ontvangt maaltijdcheques per gewerkte dag ter waarde van € 6, waarvan € 1.09 eigen bijdrage.
  • Je woon-werk verkeer met de trein wordt volledig vergoed door de werkgever. Voor andere vervoersmiddelen wordt een tussenkomst voorzien, net als voor parkeeronkosten.
  • Een zeer voordelige omniumverzekering voor al jouw dienstverplaatsingen met de wagen;
  • Je krijgt bovenop het wettelijk en sectoraal verlof 1 dag conventioneel verlof vanaf indiensttreding. Daarnaast bouw je telkens 1 extra anciënniteitsvakantiedag op na het verwerven van 3 en 5 jaar anc.
  • Je hebt recht op een eindejaarspremie
  • Wij streven in onze selecties zoveel mogelijk naar tewerkstelling in eigen streek.
  • Als personeelslid ontvang je kortingen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België!
  • Jobinhoud

    Als planner dienstencheques maak je deel uit van een team en beheer je samen met je collega’s de planningen van poetshulpen.

  • Je zorgt er voor dat medewerkers in de schoonmaak een standaard en periodieke planning in de planningstool hebben en stemt hierbij vraag en aanbod op elkaar af : Werkroosters opmaken;
  • Klanten koppelen aan de uurroosters; Verlofaanvragen goedkeuren in functie van de dienstverlening;De (standaard) planning wijzigen indien nodig;
  • Annulaties van klanten opvolgen en vervangposten zoeken;Opvolging van klanten die tijdelijk zonder hulp zitten en beheren van de wachtlijst met klanten die in afwachting zijn van een opstart;
  • Deelnemen aan overleg met collega planners, ondersteuners en tijdig signaleren van problemen.

  • Je verstrekt duidelijk informatie aan elke klant en medewerker over de planning (telefonisch of via mail).
  • Je voert de nodige controle uit op de planning door prestaties te valideren en gevalideerde prestaties na te kijken op onregelmatigheden.
  • Solliciteer online

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier