Service-en Contactcenterconsulent
CM ANTWERPEN-MECHELEN-TURNHOUT
TURNHOUT
6 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

CM helpt niet minder dan 4,5 miljoen mensen om gezond en gelukkig te leven. Hoe dat kan? Dankzij de dynamiek van onze medewerkers! Zij slaan elke dag de handen in elkaar om resultaten te boeken.

Ze worden gedreven door solidariteit en willen samen vooruitgaan. Hun inspanningen worden erkend, want ze krijgen tal van kansen om zich te ontwikkelen en te groeien in hun job.

Dat alles op een werkplek waar ook waarde wordt gehecht aan de balans tussen werk en privé. Maar je moet ons niet zomaar geloven.

Vraag het gewoon aan iedereen die hier werkt. Ze zullen het graag bevestigen : Bij ons leeft het. Omschrijving - Extern Draag jij sociale en solidaire dienstverlening hoog in het vaandel?

Maak jij graag het verschil voor en met mensen? Dan is deze job in het servicecenter van de provincie Antwerpen op jouw lijf geschreven! In het CM servicecenter verwelkomen we een veelheid aan diverse vragen die binnenkomen via telefoon of mail en zorgen we er dagelijks voor dat onze leden maximaal toegang krijgen tot de wettelijke ziekteverzekering of CM diensten en voordelen.

  • Als consulent servicecenter ben je een eerste aanspreekpunt voor leden die naar CM bellen of mailen met een complexe vraag en verstrek je duidelijke informatie op maat van het lid.
  • Dankzij je doorgedreven kennis en klantvriendelijke aanpak, los je deze vragen proactief, snel en kwaliteitsvol op. Aan de hand van een uitgebreid intern opleidingstraject zal je snel over de nodige kennis beschikken.
  • Als consulent servicecenter zorg je voor een warm onthaal van onze leden via telefoon, mail of chat.
  • Je behartigt de belangen van de leden en geeft advies bij vragen en problemen.
  • Je bent alert voor de behoeften van de klant en zoekt proactief naar mogelijkheden om nieuwe leden te werven.
  • Profiel

  • Je bent in het bezit van een diploma op bachelor niveau (sociaal, communicatief of marketinggericht is een pluspunt) .
  • Je bent leergierig en kan vlot én veel kennis verwerven in de domeinen waarin we actief zijn.
  • Klantgericht denken en werken is jouw stijl en je beschikt over de nodige overtuigingskracht en commerciële feeling.
  • Je houdt van telefonische dienstverlening.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en neemt problemen snel vast. Je doorgrondt daarbij snel een dossier om tot de essentie van de vraag te komen.
  • Je maakt graag deel uit van een gedreven team dat zich dagelijks inzet voor de beste resultaten in het belang van onze leden.
  • Je beschikt over sterke administratieve en pc vaardigheden om de ledendossiers efficiënt en nauwkeurig te beheren.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Persoonsgebonden competenties

  • Contactvaardig zijn
  • Commercieel zijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Leervermogen hebben
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Omgaan met stress
  • Klantgerichtheid
  • Zelfstandig werken
  • Samenwerken als hecht team
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Aanbod

    Bij CM heeft je werk een belangrijke maatschappelijke impact. Je maakt immers dagelijks het verschil voor onze leden. Zo kan je rekenen op een competitief en veelzijdig loonpakket.

    Bovendien krijg je de kans om werk en privé mooi in evenwicht te houden. Maar er is meer. Want wie dat wil, kan hier heel wat kansen grijpen.

    We bieden je tal van opleidingen en ontwikkelingsmogelijkheden. Je krijgt de ruimte om initiatieven te nemen. En je werkt mee aan uitdagende projecten.

    Wees er maar zeker van dat je nooit ter plaatse zult blijven trappelen. Zodat je als CM-collega al snel maar één conclusie zal kunnen trekken : Bij ons leeft het.

    CM Antwerpen-Mechelen-Turnhout biedt jou, na een intensieve opleiding een afwisselende job in een contract van onbepaalde duur.

    Tewerkstelling in Turnhout.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier