Medewerker klantendienst KBC met goede kennis Duits
Konvert
Berchem
2 dagen geleden

Your profile

  • Je bent communicatief en klantgericht.
  • Je beschikt over een goede computerkennis en goede schriftelijke vaardigheden
  • Je beheerst de Nederlandse perfect en kan een gesprek voeren in het Duits.
  • Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld.
  • Je leert graag bij.
  • What do we offer?

  • Fulltime tewerkstelling : roulerend shiftensysteem met uren tussen 08 : 00-22 : 00, maandag tot en met vrijdag. Zaterdagwerk van 09 : 00 - 17 : 00
  • Parttime tewerkstelling : Roulerend shiftsysteem : ochtenden tussen 08 : 00-13 : 30 of avonden tussen 16 : 00-22 : 00.
  • Zaterdagen van 09 : 00-13 : 00 (1zaterdag per maand werken. Minimum werkweek van 20u en 4 / 5 aanwezigheid)

  • De eerste 3 weken krijg je een intensieve opleiding.
  • Een toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement en bijkomende premie's).
  • Kwaliteit staat boven kwantiteit, hierdoor onderscheiden ze zich als customer care center.
  • Jobrelated competences

  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klantenDe producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyserenEen vooruitgangstraject voorstellen
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controlerenVerbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier