Hoe maak jij onze klanten blij ?
Een belangrijke rol is weggelegd voor het reizigersinfoteam, dat dag in dag uit alles in het werk stelt om de reizigers correct, consistent, compleet en tijdig te informeren en dit op alle kanalen.
Als medewerker bij het reizigersinfoteam ben je de stem’ van NMBS. Je vormt een uiterst belangrijke schakel bij de informatieverstrekking naar de reizigers en naar het personeel van NMBS.
Wat is jouw rol bij NMBS ?
Als medewerker reizigersinfoteam zorg je ervoor voor reizigers correct, duidelijk en tijdig geïnformeerd zijn, zowel bij normaal als bij verstoord treinverkeer.
Je gebruikt hiervoor het automatische aankondigingssysteem EMMA, dat achter de computerstem in de stations zit en de schermen op de perrons aanstuurt.
Af en toe roep je ook live’ om.
Je belangrijkste taken zijn hierbij :
Waarom is deze job iets voor jou ?
Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs of een bachelor diploma.
Bovendien kun je je vinden in volgende competenties :
Wat mag je van ons verwachten?
Je kiest voor een boeiende en afwisselende job in een aangename werksfeer.
En natuurlijk bieden we je ook :
Ben je overtuigd dat dit iets voor jou is? Solliciteer dan zeker bij NMBS.
Waar ga je werken?
Je werkzetel bevindt zich in het OCC van Antwerpen, in het station van Antwerpen-Centraal.