Klantenservice Medewerker
Dustin
Aarschot
4 dagen geleden

Jouw ambitie en drive om te groeien is wat ons en de samenleving in beweging houdt. Samen geven we vorm aan de toekomst.

Voor zaken. Voor het werk. Voor het leven. Voor jou.

Wij zijn klaar. Jij ook?

You keep us moving. We keep you moving.

Dankzij de snelle groei van Dustin België starten we begin 2022 ons eigen Customer Service Center op (hoe leuk is dit?).

Onze klanten zijn tevreden, ze voelen zich gehoord en geholpen, en dat hoort zo te blijven. Dat bereik jij als Customer Service Medewerker door jouw enthousiasme en klant- en servicegerichte houding.

Hou jij van klanten verder helpen door IT support te leveren en wil je meebouwen aan ons nieuw team? Dan ben jij de persoon die we zoeken.

Wat doet een klantservice medewerker bij Dustin

Klanttevredenheid is bij ons prioriteit. Je draagt dit daarom ook hoog in het vaandel. Je vormt de brug tussen sales en onze operationele afdelingen.

Via telefoon, e-mail en chat kom je in contact met onze klanten (B2B klanten). Om onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen schakel je met verschillende interne departementen om een zo goed mogelijke service te leveren.

Waar jij verantwoordelijk voor bent

  • Je vormt het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
  • Je beantwoordt vragen rond levertermijnen, bestellingen, openstaande orders en voorraden
  • Vragen en klachten pak je op en handel je op een correcte manier af
  • Samen met jouw collega's ben je verantwoordelijk voor de uitbouw van dit nieuw team
  • Team

    Het customer contact center is een nieuwe afdeling die zal starten met zes medewerkers. Samen met jouw nieuwe collega's zal je deze afdeling mee helpen uitbouwen.

    Binnen Dustin België staat teamwork centraal. We houden van samen resultaten boeken, maar eveneens van een drankje en een gezellig babbel op vrijdagnamiddag

    Wie ben jij

    Jij gaat geen uitdaging uit de weg : prioriteiten stellen en multitasken : you’ve got this . Communicatief ben je sterk en je hebt een gezonde interesse in IT.

    Verder vinden we het belangrijk dat je :

    En ook belangrijk is

  • een eerste werkervaring hebt als Klantenservice Medewerker
  • ervaring als Administratief Medewerker is een pré
  • de Nederlandse, Franse en Engelse taal goed beheerst
  • Dit krijg je ervoor terug

    Bij Dustin geldt : digital first! Dit houdt in dat jij, uiteraard in overleg met je team en leidinggevende, bepaalt wat voor jou en je team de beste verhouding van werken vanuit kantoor en werken vanuit huis is.

    Natuurlijk zorgen wij ervoor dat je thuis goed je werk kan doen. Daarom brengen we een stukje Dustin bij jou thuis en zorgen we voor een volledig thuiswerkplek! We keep things moving!

    Er is meer

  • Een terugbetaling van jouw woon-werk verkeer
  • Een fietsvergoeding van €0,24 per gefietste kilometer wanneer je met de fiets naar het werk komt
  • De mogelijkheid om voordelig een fiets te leasen
  • Een goed bereikbaar kantoor met gratis parking en een bushalte en treinstation op wandelafstand
  • 12 ADV dagen per jaar om genoeg tijd te hebben voor leuke dingen naast het werk
  • Een professionele laptop , nauwkeurig geselecteerd door Dustin
  • Een volledige thuiswerkplek zodat je thuis even goed kan werken als op kantoor
  • Een thuiswerkvergoeding van €80 netto per maand na twee maanden opleiding op kantoor
  • Maaltijdcheques van €8 per dag en ecocheques
  • Een groepsverzekering (uitgebreid pensioenpakket en hospitalisatieverzekering die volledig door Dustin betaald worden
  • Een jaarlijkse eindejaarsuitkering en winstuitkering
  • Eindejaarspremie en vakantiegeld
  • Een persoonlijk ontwikkelplan dat samen met jouw manager wordt opgemaakt want wij vinden het belangrijk dat hier aandacht aan wordt gegeven
  • De mogelijkheid om interessante trainingen en seminars te volgen via onze eigen Dustin Academy, zodat je op elk moment kan blijven bijleren
  • De mogelijkheid om IT-hardware voor eigen gebruik aan te schaffen via onze webshop tegen inkoopprijs
  • Last but not least : gezellige vrijdagmiddagborrels, team events, een memorabel kerstfeest én interne marketingacties.
  • Waar kijk jij al naar uit?

    Wervingsproces

    Telefonische intake met recruiter - eerste sollicitatiegesprek - assessment - tweede sollicitatieproces - voorstel - contract tekenen!

    Praktisch weetje : door onze groei in personeelsaantal, zijn wij genoodzaakt om te verhuizen naar een groter kantoor; volgend jaar in augustus zitten we in Rotselaar!

    Wij geloven dat onze collega's de belangrijkste reden zijn voor onze positieve ontwikkeling. En we geloven dat onze ontwikkeling jou de mogelijkheid geeft om te groeien.

    Daarom kunnen we je één ding beloven :

    You keep us moving. We keep you moving.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier